Paha masennus vaivaa
En saa tehtyä oikeastaan mitään kotitöitä. Siirrän ja siirrän asioiden hoitamista.
Jostain sitä enerjiaa on löydyttävä.
Kommentit (47)
Hmm asioiden listaamisestako saamattomuuteni johtuukin? Mielenkiintoinen näkökulma. Mitä enemmän olen lukenut ajanhallinnasta ja organisoinnista, sitä enemmän olen uppoutunut kirjaamisen ja listojen maailmaan. Rästilista on pitkä ja en ole saanut mitään aikaan pitkiin aikoihin.
Ei hätää, minäkään en ole siivonnut saati imuroinut pariin kuukauteen, eikä ole lähiaikoina suunnitelmissa. Pyykkiäkään ei tarvitse pestä, kun ei vaihda vaatteita niin usein. Tiskailla tosin joutuu.
itsellä hyvin samanlainen jaksamattomuus vaivaa ja sen lisäksi se että elämä tuntuu merkityksettömältä. Arjen ilosta lähtee paljon siitä että on ystäviä ja läheisiä kenen kanssa jutella ja vaihtaa ajatuksia. Myös edellinen parisuhde päättyi ja huomasin kuinka suuri osa se onkaan ollut elämääni ja nyt tuntuu todella tyhjältä. Viime vuosina on jääneet pois melkein kaikki kaverit joista osa paljastunut vaan " kavereiksi " jotka tarvitsee aina jotain tai koittaa käyttää hyväksi ja ajaa omaa etuaan. Tuntuu että uusia kavereita näin 30 vuotiaana ei löydä mistään varsinkaan luotettavia ja deittipalveluistakin on hankala löytää oikeasti innokasta keskusteluseuraa saati partneria.
Mies 30
Minä myös otin siivoojan pahimpaan uupumukseeni. Hän aluksi tiskasi aina kertyneet tiskit ja pisti kuntoon paikan kerrallaan. Nyt siitä on pari vuotta ja jaksan ongelmitta tiskata itsekin ja pitää asiat hallinnassa.