Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakas-/palveluneuvojan työ pankissa, kokemuksia?

Vierailija
10.02.2021 |

Minkälaista on?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelinkeskuksessa kiireistä, kun puheluita jonossa koko ajan. Konttorityöstä en osaa sanoa

Vierailija
2/7 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehnot palkat, kaikki ulkoistetaan halpamaihin tai automatisoidaan. Valittavia asiakkaita paljon. Jos ei ole uratykki ja haluaa vaan voita leivän päälle, niin ok työ joksikin aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko rahoitusta, varallisuudenhoitoa, päivittäisasioita vai vakuutusasioita. Riippuu myös siitä onko iso vai pieni pankki, sekä siitä miten työtä johdetaan. Voi olla aivan ihanaa tai todella stressaavaa ja rankkaa. Yleensä kai siltä väliltä.

Vierailija
4/7 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut pankissa töissä yli 10 vuotta. Työ on vähän turhan myyntipainotteista ja vain myyntiä arvostetaan. Välillä todella kiireistä, välillä rauhallisempaa. Palkka kohtuullinen, peruspalkka bruttona mulla 3100 e kk ja muutama tonni vuosibonuksia päälle. Perus kassatyössä palkka huomattavasti pienempi, itse rahoituspuolella. Kokeilemalla selviää, tykkäätkö työstä.

Vierailija
5/7 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin aikaa opiskelujen lomassa tein, en tykännyt. Vaikeita, valittavia asiakkaita toisensa perään ja kaikkea kytätään puheluiden kestosta vessataukoihin. 

Vierailija
6/7 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok hommaa, mutta itse ainakin hakisin nopeasti rahoitus- tai sijoituspuolelle, kun perussetti hanskassa. Paljon antoisampia on pitkät neuvottelut vähemmän rutisevien asiakkaiden kanssa. Meillä ainakin rahoitukseen haetaan koko ajan lisää porukkaa, ei vaihtuvuuden vaan kysynnän takia.

Vierailija
7/7 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehnot palkat, kaikki ulkoistetaan halpamaihin tai automatisoidaan. Valittavia asiakkaita paljon. Jos ei ole uratykki ja haluaa vaan voita leivän päälle, niin ok työ joksikin aikaa.

Tuntuu olevan tosiaan asiakkaita valittavaksi asti kun eihän konttoriin nykyään pääse vaikka mikä olisi. Ja jos varaat ajan esim. tilin muuttamista varten niin sillä käynnillä ei aitten hoideta MITÄÄN muuta pankkiasiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän