Käyttääkö joku oikeasti Libressen siteitä?
Ostin paketin niitä yösiteitä kun ei allwaysii ollut ja pakko oli yöksi saada joku isompi niin voi hyvää päivää millasia paksuja ”vaippoja” ovat. Kuka tollasia voi käyttää?! Heti huomenna ostamaan kunnollisia allwayseja.
Kommentit (25)
Kuka ylipäätään käyttää jotain rapisevia, haisevia ja perseeseen tarttuvia aikuisvaippoja? Yök. Tamponit on keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlin on parhaita. Hyviä ja halpoja
Onko me superohuita vai vähän pksumpia? En ohuista tykkää kun ne menee ruttuun!
Kuin vuokkoset ja libresset. Semipaksuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei enää ikinä Alwaysia kun kerran kokeilin Vuokkosia.
Vuokkoset ei ole imukykysiä ja sitä nöyhtää irtoaa ja menee...no sinne.
Eipä. Mulla on niin runsaat menkat että supertamponi pitää vaihtaa parin tunnin välein, mutta Vuokkosten siteistä ei ole muutamassa tunnissakaan tullut koskaan läpi. En ole myöskään koskaan löytänyt sidejämiä pillustani eikä mieskään ole moisista maininnut.
Kylläpä. Mulla on niin runsaat että imukyky ei riitä ja pinnasta irtoaa sitä nöyhtää.
Vuokkosten eco-siteistä irtoaa nöyhtää, mutta tavallisista ei. Käytän tavallisia, ovat ainoita, jotka eivät ärsytä alapäätä.
Viimeeksi ostin Lidlin, olivatkin yllättävän päteviä, muuten käytän Libressen. Allways siteet ovat outoja.
En oo pitkään aikaan käyttäny libresseä. Alwaysillä mennään mut Lidlistä kyllä nyt löyty hyvät. Vuokkosilla on sekä hyvät et huonot tuotteet.
Libressestä kai jääny joku lapsuuden trauma
Kerran Olin pulassa päädyin apteekkiin kyselemään siteitä. Myyjä, oli ihan et kuule ostappa Tenat ajaa saman asian. Ilmeisesti komemuspohjalta sanoi. Toimii.