Käyttääkö joku oikeasti Libressen siteitä?
Ostin paketin niitä yösiteitä kun ei allwaysii ollut ja pakko oli yöksi saada joku isompi niin voi hyvää päivää millasia paksuja ”vaippoja” ovat. Kuka tollasia voi käyttää?! Heti huomenna ostamaan kunnollisia allwayseja.
Kommentit (25)
Kuka pitää Allwaysseja? Ihan kamalia muovilärpäköitä, yäk.
Vierailija kirjoitti:
Ei enää ikinä Alwaysia kun kerran kokeilin Vuokkosia.
Vuokkoset ei ole imukykysiä ja sitä nöyhtää irtoaa ja menee...no sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä. Mulla on niin runsaat menkat että supertamponi pitää vaihtaa parin tunnin välein, mutta Vuokkosten siteistä ei ole muutamassa tunnissakaan tullut koskaan läpi. En ole myöskään koskaan löytänyt sidejämiä pillustani eikä mieskään ole moisista maininnut.
Vuokkoset toimii itsellä. Ja on sitä paitsi kotimainen merkki.
Mä käytän libresseä, parhaita, ei hiosta ja kestää yön. Onhan niitä yösiteitä ohuenakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä. Mulla on niin runsaat menkat että supertamponi pitää vaihtaa parin tunnin välein, mutta Vuokkosten siteistä ei ole muutamassa tunnissakaan tullut koskaan läpi. En ole myöskään koskaan löytänyt sidejämiä pillustani eikä mieskään ole moisista maininnut.
Kylläpä. Mulla on niin runsaat että imukyky ei riitä ja pinnasta irtoaa sitä nöyhtää.
Sopii. Kaikista pahimpia ovat hajustetut siteet, joku laventeli. 90-luvun alussa side oli paksu kuin tyyny, nuo ovat vielä ohuita siihen verrattuna.
En ole käyttänyt. Muutama kusitippa sinne tänne.
T: mies 43 v.
Libresse on ainoa, joka ei rapise. Alwayssit kahisee kilometrin päähän jos yhtään hievahtaa. Halpissiteitäkin ostaisin muuten, mutta kahina vaan käy kaikkien kohdalla. En ole koskaan kenenkään toisen siteiden rapinaa kuullut, joten ehkä olen vain liian itsetietoinen :D
Vuokkoset on tosi leveitä ja jotenkin lyhyitä. Libresse on hyvä. Ja hiljainen tosiaan:D
Minä tarvitsen leveän ja tosi pitkän siteen muuten tulee ohivuotoja.
Lidlin on parhaita. Hyviä ja halpoja
Niitä on kahta kokoa. :D Ja joo käytän, alwaysia en voi käyttää ku se takertuu alkkareihin niin että koko side menee aina ihan hajalle ja jää hirveästi liimaa ympäri alushousuja !! -.- No no. Ja vuokkoset tai noi halpikset kutittaa. :D Siksi käytän vaan libressen paksuinta sidettä, koska mä vuodan paljon yleensä.
Taakse panin kerran tään libressen ja pierasin. Tuli lusikallinen perässä ja eihän se ollut siihen läpyskään tarttunut.
Mitähän sidemerkkiä/-merkkejä naisministerimme käyttävät?
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sidemerkkiä/-merkkejä naisministerimme käyttävät?
Haluatko vähätellä hallitusta siksi että siellä on paljon naisia.
Vierailija kirjoitti:
Taakse panin kerran tään libressen ja pierasin. Tuli lusikallinen perässä ja eihän se ollut siihen läpyskään tarttunut.
*repesin* :D
Parhautta!
Vierailija kirjoitti:
Lidlin on parhaita. Hyviä ja halpoja
Onko me superohuita vai vähän pksumpia? En ohuista tykkää kun ne menee ruttuun!
Ne paksut yösiteet on ainoita siteitä jotka ei oo päästäny vuotoa öisin läpi.
Käytin koko teini-iän ja jonnekin vähän päälle 20v asti alwaysin siteitä. Aina öisin laitoin 2 sidettä, silti vuoti läpi. Lisäksi reidet oli aina tuoreessa veressä ja sotki housuja. Alwaysin siteet on tosi muovisia ja niissä veri ei kuivu. Lisäksi se alkaa helpommin haista epämiellyttävälle.
En oo vaihtanu takaisin......
Sitäpaitsipaksut siteet lämmittää paremmin kun on kramppeja! Mulla nää pakkaset pahentaa kramppeja ja paksut siteet suojaa vähän kylmyydeltä.