Mitä tulet kaipaamaan korona-ajasta?
Minä tätä kun saa kerrrankin olla rauhassa omissa oloissaan, ei pakollisia kyläilyjä.
Kommentit (21)
Mä en tajua! Onko ihmisiä, jotka kyläilee pakon edessä?? Ei tulis mieleenkään. Mitä ihmeen lapatossuja ne on ??
En jää kaipaamaan yhtään mitään. En todellakaan.
"Hyvät matkustajat, suosittelemme kasvomaskin käyttöä..."
Jotkut matkustelee ja niinedespäin?
Kun ihmiset yrittivät auttaa toisiaan ( esim. pienyrittäjiä tuettiin ).
Myös sitä, että elämän pieniä iloja löydettiin paljon. Samoin monia SUomen hyviä puolia.
Sitä, että edes osa kansasta tajuaa pysyä pois kaduilta ja (ei-ruoka)kaupoista. Kunpa kaikki tajuaisivat.
Ei se mene pois. Hyvää käsihygieniaa, siivottuja kauppoja ja pintoja, raikkaampaa hengitysilmaa koska maskit, rauhallista ilmapiiriä ja uusia näkökulmia.
Ehkä sitä, että joka päivä voi nukkua kahdeksaan eikä tarvitse hankkiutua täpötäydellä metrolla työmatkalle kukonlaulun aikaan. Nyt olen siis kokonaan etänä, jatkossa 3 päivää toimistolla, 2 kotona viikossa.
Hassu kysymys. Ei tämä tule loppumaan. Korkeintaan viruksen nimi vaihtuu.
Sitä, että puoliso on kotona etätöissä. Helpottaa arkea, kun hän on lähettämässä lapset kouluun ja ottamassa vastaan. Ja kiva tulla töistä kotiin, kun hän on kotona ja usein myös kokannut.
Sitä, kun kalenteri on tyhjä.
Sitä, kun sukulaiset eivät tunge yökylään.
Sitä, kun ihmiset eivät änkeä liian lähelle esim. kassajonossa.
Sitä, kun ei tarvitse tarkistaa, jäikö pinaattia hampaisiin, kun maski peittää suun kuitenkin.
Tukevoitunutta pankkitilin saldoa.
Etätyötä ja sitä ettei kukaan ole tulossa yö- tai viikonloppukylään.
Etätöitä, viisi tuntia töitä ja kahdeksan tunnin palkka.
Julkisissa ei ole ruuhkaa ja pääsee istumaan yksin niin ettei viereen tule ketään.
Sitä ettei tarvitse rintsikoita. Eikä tarvitse meikata ulos lähtiessä ja saa piilottaa ruman naaman maskin taakse. Jään myös kaipaamaan helppoa tekosyytä olla näkemättä ihmisiä.
Maskit ja turvavälit on jo niin arkipäivää että eiköhän ne mene meillä koko loppuelämän. Vaikka ulkomaanmatkailu vapautuisi loppuvuodesta niin varmaan maskit naamalla sittenkin pitää olla.
En yhtään mitään. Kyläilyt ja muut sosiaaliset riennot ovat aina olleet minulle vapaaehtoisia, joten omaa aikaa osaan ottaa ilman koronaakin.