Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sijoittaisitko rahasi Bitcoinin.

Vierailija
10.02.2021 |

Uskotko loputtomaan arvonnousun.

Kommentit (363)

Vierailija
121/363 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro joku viisas miten toi raha tulee toimimaan maksuvälinenä.

Entäpä jos ajattelet sitä maksuvälineen sijasta arvonsäilytys ja siirtovälineenä? Esimerkiksi jossakin maassa on konflikteja ja hyvin epävakaata. Et uskalla luotta siihen, että voit tallettaa rahasi pankkiin ja saada ne sieltä vielä takaisinkin, koska koko maa on kriisissä. Minne pystyt tallettamaan rahasi vähällä vaivalla ja herättämättä huomiota? Kryptoihin. Suomen oloissa kryptojen merkitystä on hankala ymmärtää, mutta ei tarvitse mennä kuin rajan yli Venäjälle ja keksit heti kymmeniä erilaisia tilanteita, joissa voisit tarvita kryptoja joko anonyymiin arvoon siirtoon tai säilyttämiseen.

Vierailija
122/363 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ZZZZZ kirjoitti:

Minä teen joka kuukausi 1000-2500 eur ostamalla ja myymällä eri cryptoja. Käytän noin 8000 EUR sijoituksia yhteensä, jotka on jo nyt kokonaan voitoista, joten alkupääoma on jo turvassa. En usko että tätä jatkuu ikuisesti, mutta en näe mitään syytä että tänä vuonna jotain markkinoilla muuttuisi, joten todennäköisesti teen about 20000 EUR ottamatta isompia riskejä. Mutta pitäkää te vaan rahanne säästötileillä ja ihmetelkää, miksi ette koskaan vaurastu.

Sama meininki täällä. IT-hommissa etänä niin tuo treidausikkuna on helppo pitää auki sivussa. Toisaalta mulla on siellä erilaisia valmiita osto- ja myyntitoimeksiantoja sisällä ettei tarvitse jatkuvasti seurata. Pidän tätä hauskana harrastuksena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/363 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kelpaa se jo muutaman suomalaiseen verkkokauppan saan ostettua puhelinkuoren tai vaikkapa kuivalihaa ja lemikkiä unohtamatta sille hieronnan. Koskakohan ensimmäinen nakkikioski hyväksy sen niin saisi myös ruoka ostettua, kuivaliha kuin on niin huonosti sulava.

Vierailija
124/363 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ZZZZZ kirjoitti:

Minä teen joka kuukausi 1000-2500 eur ostamalla ja myymällä eri cryptoja. Käytän noin 8000 EUR sijoituksia yhteensä, jotka on jo nyt kokonaan voitoista, joten alkupääoma on jo turvassa. En usko että tätä jatkuu ikuisesti, mutta en näe mitään syytä että tänä vuonna jotain markkinoilla muuttuisi, joten todennäköisesti teen about 20000 EUR ottamatta isompia riskejä. Mutta pitäkää te vaan rahanne säästötileillä ja ihmetelkää, miksi ette koskaan vaurastu.

Voisitko antaa aloittavalle jotain vinkkejä? Millaisella pääomalla aloitit? Kiinnostaisi kovasti, en halua olla enää miehen elätti ja häkkilintu mutta enpä töihinkään pääse kun pieniä lapsia :( Jostain haluan alkaa saada omiakin tuloja. 

Vierailija
125/363 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki olisivat miljonäärejä niin ostetaan menolippu Marsille Muskilta, niin maailma pelastuu.

Ja on pakkokin, kun maailma on siinä vaiheessa kulutettu loppuun.

Vierailija
127/363 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sen ole tarkoitus toimia maksuvälineenä. Ainakaan ensisijaisesti.

Vierailija
128/363 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tyrkytettiin n.10v sitten onecoinia. Tartuin 100€ syöttiin.

Eipä ole vielä niitä rikkauksia näkynyt mitä silloin niin niin vakuutettiin ja luvattiin.

Onko koko one coinia enää olemassakaan?

Vierailija
129/363 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosta yhtä järkevältä kuin verkostomarkkinointi. Ostamalla kaikki vaurastuu, ja lisää ostajia niin rikastutaan kaikki. Mutta eikös sen tarkoitus ollut olla maksuväline niin se tarkoittaa että se pitäisi myydä.

Vierailija
130/363 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yritys ottaa maksuna esim 1 bitcoinin esim autosta niin voiko yritys tilittä verot ja palkat bitcoinella tai joutuuko se turvautuman euron.

Vierailija
131/363 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lasket esim alvin jos arvo oli eilen 40000 ja tänään 30000 niin tilitätkö 9600 tai 7200 valtiolle.

Vierailija
132/363 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää myydä se etenpäin päivän hintaan että saat euroja ja siitä summasta tilität verot.

Vierailija
133/363 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi helpompa maksa suoran euroilla, ei olisi sitä arpapeliä päivän arvosta.

Vierailija
134/363 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1b =37000e

Vierailija
135/363 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

39328.65€

Vierailija
136/363 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijotin äsken tonnin ja kolme vuotta kuin kuluu niin mulla on 300000€ ei o rahan teko ollut näin helppo ikinä.

Vierailija
137/363 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 15000€ sijoitettuna onecoinin sitten kuin Ruja Ignatova palaa takaisin lomamatkalta niin olen monimiljonääri

Vierailija
138/363 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos ajattelet sitä maksuvälineen sijasta arvonsäilytys ja siirtovälineenä? Esimerkiksi jossakin maassa on konflikteja ja hyvin epävakaata. Et uskalla luotta siihen, että voit tallettaa rahasi pankkiin ja saada ne sieltä vielä takaisinkin, koska koko maa on kriisissä. Minne pystyt tallettamaan rahasi vähällä vaivalla ja herättämättä huomiota? Kryptoihin. Suomen oloissa kryptojen merkitystä on hankala ymmärtää, mutta ei tarvitse mennä kuin rajan yli Venäjälle ja keksit heti kymmeniä erilaisia tilanteita, joissa voisit tarvita kryptoja joko anonyymiin arvoon siirtoon tai säilyttämiseen.

Ihan helevetin tyhmä täytyy olla jos laittaa rahansa kryptoihin, ne on niin riskialttiita verrattuna perinteiseen rahaan, että niiden säästöjen arvo saattaa tippua roimasti ajan myötä. Kurssit heittelee liian paljon, liian nopeasti. Sama asia kun laittasit rahasi uhkapeliin, ei noihin kannattaisi sijoittaa enemmän kuin on varaa hävitä.

Vierailija
139/363 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne meni 100 euroa kirjoitti:

Eipä ole vielä niitä rikkauksia näkynyt mitä silloin niin niin vakuutettiin ja luvattiin.

Tuohan paljastui huijaukseksi. Taisi/taitaa olla maailman suurin huijaus.

Vierailija
140/363 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne meni 100 euroa kirjoitti:

ei ole koskaan ollutkaan.