Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sijoittaisitko rahasi Bitcoinin.

Vierailija
10.02.2021 |

Uskotko loputtomaan arvonnousun.

Kommentit (363)

Vierailija
301/363 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naurattaa nämä tollot jotka vouhottavat tästä, että kryptot on luotu muka köyhien pelastukseksi. Sallikaa mun nauraa :D Ihan vain tiedoksi että samat rahanahneet paskiaiset siellä kryptojen arvonnouson taustalla ovat, jotka eivät välitä köyhistä tippaakaan.

Aivan täysin absurdia väittää muuta. Ihmisillä jotka tuollaisiin valheisiin uskovat, ovat elämän realiteetit pahasti hakusessa.

Ymmärrän kyllä, että ihmisillä on pakottava tarve uskoa johonkin hyvään. Siihen, että omilla toimilla on merkitystä. Mutta tähän hyväuskoisuuteen juuri nämä kryptohuijauksien kehittäjät vetoavat. Saadaan näin kurssi nousemaan tämmöisillä hyvillä tarinoilla, jotka tosiaan eivät ole mitään muuta kuin joko näpertelyä tai hyviä tarinoita. Tämä on tuttu konsepti aina ollut huijauksissa. Se on tosiaan erikoista, että ihmiset eivät ymmärrä tätä ja tulevat kerta toisensa jälkeen huijatuiksi omasta tahdostaan.

Nuo yllä olevat videotkin eivät kerro yhtään mitään. Joku pulju pystyttänyt teltan ja sillä väitetään että El-Salvadorin ja köyhien ilmisten ongelmat on ratkaistu, kyllä on naurettavaa shaissea. Ainoat jotka tässä rikastuu on jo valmiiksi rikkaat, tätä on kryptomaanikkojen toki vaikea hyväksyä ja ymmärtää.

Vierailija
302/363 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kryptoihin sijoittavat eivät ole mitään muuta kuin ahneita paskiaisia. Se on totuus. Oksettavaa lähteä jeesustelemaan jollain köyhien ongelmilla jotta kurssi saadaan vain nousuun. Tuota El-Salvadoriakin on varmaan jankutettu nyt tähän asti tuhansilla kryptomaanikkojen Youtube kanavilla, että saadaan oikein valtaisa hype aikaiseksi, niin kurssi nousee ja voidaan ihanasti tienata lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/363 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan tällä hetkellä 2 bitcoinia. En pidä kiirettä.

Suunnitelma on näin että myyn aina 0,1 bitcoinia seuraavilla hintatasoilla:

BTC    tonnia    

0.1    80    8

0.1    90    9

0.1    100    10

0.1    110    11

0.1    120    12

0.1    130    13

0.1    140    14

0.1    150    15

0.1    160    16

0.1    170    17

Keskimäärin nettoan 125 tuhatta euroa ekasta bitcoinista.

Toinen bitcoin tikittää tällä hetkellä 3,45 prosentin vuosikorkoa. Arvion että tulevaisuudessa voi saada 6% korkoa ja että hinta tasoittuu puoleen miljoonaan.

Minä en kyllä noin halvalla myy. Oikea vastaus on että ei ikinä myy vaan ottaa vastaan korkoa.

Vierailija
304/363 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bitcoin ei ole hyödytöntä vain siksi, että provot sanoo niin, Bitcoin on:

Vain sinun. kukaan ei voi takavarikoida niitä sinulta ilman suostumustasi.

Se on jaettavissa, voit helposti laskea kymmenesosan tai miljoonasosan ja lähettää, jos haluat.

Se on uskomattoman turvallinen, sitä ei voi kopioida tai väärentää

Se on vankka ja kestävä. Se ei mätäänny tai ruostu ajan myötä.

Se on uskomattoman harvinaista. Koko maailmankaikkeudessa on vain 21 miljoonaa.

Voit ohjelmoida sen päälle.

Se on hajautettu. Et voi painaa sammutuspainiketta tai päättää muuttaa sen ominaisuuksia.

Se on kannettava. Voit ottaa mukaasi useiden miljardien arvon, kun muistat 12 sanaa päässäsi.

Pitäkää hauskaa kulta-, LP-, faksi-, VHS-, lennätin- ja karttakirjojesi kanssa. Me muut ymmärrämme Internetin arvon ja päätämme käyttää sitä.

Vierailija
305/363 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä niitä saa ostaa?

Juustopitsaa.

Vierailija
306/363 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman mittakaavan pyramidihuijaus.

Enkä edes ihmettele koska nettihän mahdollistaa moisen, ja kaikki osallistujat sijoittavat näemmä hyvinkin innokkaasti rahansa moiseen.

Vierailija
307/363 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omakotitalon verran on nyt tullut kryptovaluutoilla, toki paljon muitakin kuin bitcoinia. Pian pitää alkaa kotiuttamaan, että oikeasti jotain saa rakennettuakin, mutta ei meinaa malttaa ottaa pois kun hyvässä nousussa taas. Varmaan 100k saa ainakin jäädä edelleen kiinni.

Oletko ylpeä rahanpesuvaluutoilla tienaamistasi rahoista?

Olen eri mutta olen ylpeä siitä, että olen tuolla netonnut. En kanna huonoa omaatuntoa myöskään siitä, kun olin aiemmin töissä isolla yhtiöllä tai siitä, että maksan veroja joilla myös tehdään kaikkea moraalitonta.

Vierailija
308/363 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä hankalaa hankkia? Mua kiinnostaisi. Ihan pikkurahalla kokeilla.

Vierailija
309/363 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Esim. Coinmotion on suomalainen välittäjä, jonka kautta hoituu helposti.

Vierailija
310/363 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman tietämätöntä porukkaa. Kyse on teknologiasta jota kehittävät maailman parhaat koodarit. Luulen että olette samoja ihmisiä jotka vuonna 1995 vähättelivät keksintöä nimeltä internet.

Vierailija
311/363 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bitcoin kuluttaa järjettömästi sähköä ja siihen lopulta kaatuu. https://www.is.fi/digitoday/art-2000008127604.html

Vierailija
312/363 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muita kryptovaluuttoja palstalaiset omistaa kuin bitcoinia? Luulisi että suuri(n?) osa hajauttaa portfoliotaan vai laitatteko kaiken bitcoiniin?

Vierailija
313/363 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muita kryptovaluuttoja palstalaiset omistaa kuin bitcoinia? Luulisi että suuri(n?) osa hajauttaa portfoliotaan vai laitatteko kaiken bitcoiniin?

Bitcoin 80%

Ethereum 10%

ADA/Cardano 5%

Polkadot 5%

Kaikki pidetään 5-10 vuotta.

Vierailija
314/363 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2013 huhtikuussa sijoitin opintolainaa, mutta nykyään ei taas ole edes mitä sijoittaa.

Vierailija
315/363 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro. Nönnönnöö.

Vierailija
316/363 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0.2 bitcoin

1 Ethereum

50 Adaa

1000 dogecoinia

Toi viimeinen heikolla hetkellä ostettu.

Satanen joka tillistä kryptoihin niin kauan kuin töitä riittää.

Vierailija
317/363 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0.2 bitcoin

1 Ethereum

50 Adaa
1000 dogecoinia

Toi viimeinen heikolla hetkellä ostettu.

Satanen joka tillistä kryptoihin niin kauan kuin töitä riittää.

No nythän on hyvä aika omistaa tuota, nousee varmasti viimeaikaisten uutisten myötä (Mark Cuban ja Musk rinkir*nkkaa yhdessä dogen mahtavuutta). Mutta kannattaa muistaa että nuo miljardööri-sijoittajat ajattelee aina omaa etuaan, se on helppo pumpata hintaa ylöspäin kun on noin paljon rahaa ja vaikutusvaltaa ja sitten myydä mahtavalla voitolla. Jos omistaisin dogea, odottaisin että sen hinta tekee piikin ylöspäin ja myisin pois kun on sopivat voitot hollilla, pitkäaikaiseksi sijoitukseksi en uskaltaisi tuota jättää. 

Vierailija
318/363 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2013 huhtikuussa sijoitin opintolainaa, mutta nykyään ei taas ole edes mitä sijoittaa.

Millä hinnalla oikein myit jos ei mitään jäänyt käteen? Jos olet satasen-parin/btc hintaan tai halvemmallakin ostanut 2013 niin aika mielettömät voitothan siitä on jäänyt käteen jos yhtään järkevällä hinnalla on myynyt ja etenkin jos edelleen niitä omistaa. 

Vierailija
319/363 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomattoman tietämätöntä porukkaa. Kyse on teknologiasta jota kehittävät maailman parhaat koodarit. Luulen että olette samoja ihmisiä jotka vuonna 1995 vähättelivät keksintöä nimeltä internet.

Aikamoinen olkiukko, että joku olisi vähätellyt 1995 internetiä. Meillä yläasteella päinvastoin nimenomaan sanottiin, että tulee muuttamaan kaiken.

Ja mitä tulee itse bitcoineihin-en usko niihin. Bitcoinit ovat pelkkä spekulatiivinen, huumerahalla pyöritetty fantasia. Itse en koodarina niihin koske, mutta uhkapelaajat kyllä myyvät tätä hölmöä ideaa eteenpäin.

Vierailija
320/363 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen olkiukko, että joku olisi vähätellyt 1995 internetiä. Meillä yläasteella päinvastoin nimenomaan sanottiin, että tulee muuttamaan kaiken.

Ja mitä tulee itse bitcoineihin-en usko niihin. Bitcoinit ovat pelkkä spekulatiivinen, huumerahalla pyöritetty fantasia. Itse en koodarina niihin koske, mutta uhkapelaajat kyllä myyvät tätä hölmöä ideaa eteenpäin.

Itse surffailin 1994 Mosaicilla lähinnä amerikkalaisten yliopistojen sivustoilla ja tajusin ihan itsenäisesti, että tästä tulee valtava juttu. Krypto ei sen sijaan ole vastaus tällä hetkellä oikein mihinkään, koska kuluttajalle fiat valuutan ja maksuyhtiöiden turva ei ole pelkästään tarpeellinen, vaan aivan välttämättömyys. Tilaisinko netistä joltain tuntemattomalta firmalta bitcoinilla jonkin tuotteen? Helvetti jäätyy ennemmin.