Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sijoittaisitko rahasi Bitcoinin.

Vierailija
10.02.2021 |

Uskotko loputtomaan arvonnousun.

Kommentit (363)

Vierailija
21/363 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ALL IN!

Vierailija
22/363 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta ja bitcoin on arvonsa menettänyt kuin uusia hölmöjä ei enää ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/363 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi niitä jotka ovat vielä viimeisellä kierroksella mukana, nämä kun maksavat muiden miljoonavoitot ja nenettävät itse kaiken.

Vierailija
24/363 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dogecoin raketoi seuraavaksi kun meemi ikäluokka aikuistuu

Vierailija
25/363 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi niitä jotka ovat vielä viimeisellä kierroksella mukana, nämä kun maksavat muiden miljoonavoitot ja nenettävät itse kaiken.

Niin mutta koska se viimeinen kierros on? Jos elin musk satsasi bitcoiniin miljoonia niin en usko että ihan hetkeen.

Vierailija
26/363 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kuvittelin tosin jo, että se viimeinen kierros olisi tullut jo vuosia sitten, mutta ei sitä ole vain näkynyt..

Mutta noin niinkuin isossa kuvassa, minkälainen on sellainen maailma jossa kenellä tahansa on mahdollisuus vaurastua satumaisen rikkaaksi tämmöisellä peli-instrumentilla, kenenkään ei tarvitsisi käydä töissä.

Vierailija
27/363 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuplaksi tiesin Bitcoinin vuonna 2010, mutta jos olisin silloin vähäiset säästöni siihen pistänyt ja oikeassa kohtaa rahastanut asuisin edelleen rivitalokolmiossa, yksin ehkä, mutta silti.

Vähintään olisi nelinkertaistunut omaisuuteni, mutten uskaltanut noin epävarmaan juttuun pistää kiinni.

Vähänkö olin tyhmä, vai en? Nyt ei ole millä "sijoittaa".

Vierailija
28/363 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta koska se viimeinen kierros on? Jos elin musk satsasi bitcoiniin miljoonia niin en usko että ihan hetkeen.

Heh heh. Yleensä juuri tälläiset tapahtumat tapahtuvat huipulla...

Vierailija
29/363 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisellä kieroksella ovat mukana yleensä köyhät kansalaiset valitettavasti.

Vierailija
30/363 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska en ymmärrä sitä yrityksestäni huolimatta.

Vierailija
31/363 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut valtiot ovat kai kieltämässä sen (??).

Sinänsä olisi hyvä, jos virallisen järjestelmän ulkopuolellakin voisi toimia.

Vierailija
32/363 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, kuinka paljon hän samaan aikaan kaikessa hiljaisuudessa myi?

Vierailija
33/363 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ajattelin myydä kämppäni ja kaikki likoon.

Vierailija
34/363 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1,5 miljardia muutama päivä sitten, myös Tesla hyväksyy bitcoinit vaikka auton ostossa. Eikä ollut muuten eka kerta kun teki temppu terävät. Eikö kukaan ihmettele mistä "sika" rikkaat saavat omaisuutensa, no siinä yksi vastaus.

Siitä reilu kaveri että avoimesti keskusteli tästä jo joukuussa, eli kuka tahansa olisi voinut nauttia tästä yli 20% noususta ja tietysti kaksinkertaisesta jos vuoden alussa olisi seurannut herran tekemisiä.

Itse sen verran arka etten tykkää "uhkapelata" mutta ehkä vielä joskus vaikka pienellä summalla.

Vierailija
35/363 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bitcoin huuma on kuin musikkia muille pyramiidisijoituksille.

Vierailija
36/363 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaapa selvää mitä tapahtuu kun bitcoinin louhinnasta tuleva sähkö on kalliimpaa kuin louhittavat bitcoinit. En laita vastausta tai linkkiä, ottakaapa selvää.

Vierailija
37/363 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh heh. Yleensä juuri tälläiset tapahtumat tapahtuvat huipulla...

Höpöhöpö. Anna joku esimerkki? Tämä buustaa bitcoinia vain ylöspäin ja kansan tietoisuuteen sekä suurempaan käyttöön.

Vierailija
38/363 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmiset sijoittaisivat vaikka yhteensä miljardin bitcoinin niin ei se muutu kahdeksi miljardiksi ennen kuin sinne sijoitetaan miljardi lisää. Raha vain vaihtaa omistaja matkan varella ja jos ruvetaan myymään niin lopupelissä ollan nollassa. Ja aina on hävijiä enemmän kuin voittajia. Se on vain yksinkertaista matematikka.

Vierailija
39/363 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaapa selvää mitä tapahtuu kun bitcoinin louhinnasta tuleva sähkö on kalliimpaa kuin louhittavat bitcoinit. En laita vastausta tai linkkiä, ottakaapa selvää.

Sama kuin osakkeilla tai vaikka valuutoilla hyperinflaation yhteydessä. Tietenkin kaikessa sijoittamisessa kannattaa pitää järki päässä.

Oma teesi on että älä sijoita enempää kuin mitä olet valmis menettämään.

Vierailija
40/363 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankit ym. siihen liitännäiset ovat tietenkin vastustamisen kannalla ja kamppajoivat uhkakuvilla, tietenkin, joku nakertaa heidän tuloja.