Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö sen näe jo olemuksesta kuka käyttää kukkaa

Vierailija
10.02.2021 |

Viimeistään haista.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kannabista useamman kerran kuukaudessa ja muutaman kerran vuodessa teen pienen sieniretken. Olen töissä esimiesasemassa rahoitusalalla ja harrastan kestävyysjuoksua, elän muutenkin terveellisesti.

Huvittaa aina tämä jankutus siitä, kuinka kaikista kannabista kokeilleista näkee heti päälle päin, että ovat pössyttelijöitä. Ihan kuin kaikkia huumausaineiksi luokiteltavia tuotteita (jopa niitä ihan puhtaita luonnontuotteita) käytettäisiin 24/7. Uskallan väittää, että näistä ei-synteettisten aineiden ystävistä pienin osa on ongelmakäyttäjiä.

Vierailija
22/30 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se oli sen kilpauimarin nimi joka kärähti kannabiksen käytöstä? Phelps tai jotain sinnepäin. Rihanna on käsittääksini pössyttelijä. Hollywoodin tähdistä suurin osa käyttää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee tatuoinnista suoraan.

Vierailija
24/30 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä jos osaa katsoa. Silmät on jotenkin laiskat ja koko olemus lösähtänyt. Kyllä se hidastaa ihmisen, exälle kävi niin että oli kova pössyttelijä ja muuttui hitaaksi mutta sai sitten kuitenkin raivareita tosi helposti.

Mitä kamaa se radiojuontaja Vehviläinen vetää? Sen silmät on aina niin lurpsahtaneet.

Vierailija
25/30 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä.

Olen korkeasti koulutettu siisti, tyylikäs ja rento bleiserimies.

Totta. Täällä vastaava nainen. Kukaan ei uskoisi.

Ei täälläkään, sanotaan vaikka että alaisiakin on ja siisti toimistotyö.

Toimistonne on siisti aina kunnes sinä tulet sinne löyhkäämään imelälle.

Vierailija
26/30 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä.

Olen korkeasti koulutettu siisti, tyylikäs ja rento bleiserimies.

Totta. Täällä vastaava nainen. Kukaan ei uskoisi.

Ei täälläkään, sanotaan vaikka että alaisiakin on ja siisti toimistotyö.

Toimistonne on siisti aina kunnes sinä tulet sinne löyhkäämään imelälle.

Pilvi ei haise imelälle. Hajuvesi haisee imelälle.

Itse olen terveydenhuollon ammattilainen ja käytän kerran pari kuussa. En näytä yhtään erilaiselta kuin ennen aloittamista, paitsi olen vanhempi ja fyysisesti paremmassa kunnossa. Ei noussut tatuointeja ihoon.

Vierailija
27/30 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa tämä. Mun setäni kasvattaa kukkaa kotonaan, pössyttelee lähes päivittäin. Omistaa vain kolme suurehkoa yritystä ja pukeutuu pukuun ja kravattiin :D

Vielä parempi esimerkki on naapurini, sosiaalityöntekijä, nätti, fiksu, uskottava. Ja jatkuvasti bongi suussa.

Vierailija
28/30 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep. Minäkin olen polttanut satunnaisesti 17 vuotiaasta lähtien. Töissä olen ollut täysi-ikäisestä asti jatkuvasti ja opiskellut aikuisena toisen ammatin. Nytkin olen julkisessa työssä ja palvelen asiakkaat iloisesti ja reippaasti. Ikää 40v. Poltan muutaman kerran kuussa, illalla, jolloin katselen netflixiä ja herkuttelen ja käyn mahtavia keskusteluja puolisoni kanssa. Et ikinä näkisi minusta päälle päin.

Vierailija
29/30 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaakohan joitain kukkahattutätejä ja -setiä kuulla näitä juttuja että pilven käyttäjistä moni on heitä paremmin suoriutuvia?

Vierailija
30/30 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaiskäyttäjästä ei huomaa mitenkään.