Eikö sen näe jo olemuksesta kuka käyttää kukkaa
Kommentit (30)
No eipä.
Olen korkeasti koulutettu siisti, tyylikäs ja rento bleiserimies.
No kyllä jos osaa katsoa. Silmät on jotenkin laiskat ja koko olemus lösähtänyt. Kyllä se hidastaa ihmisen, exälle kävi niin että oli kova pössyttelijä ja muuttui hitaaksi mutta sai sitten kuitenkin raivareita tosi helposti.
Ei. Minua on luultu pössyttelijäksi, jopa poliisin toimesta (kotietsintä ja kuulustelutkin koettu), mutta en ole ikinä käyttänyt mitään laittomia aineita.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä jos osaa katsoa. Silmät on jotenkin laiskat ja koko olemus lösähtänyt. Kyllä se hidastaa ihmisen, exälle kävi niin että oli kova pössyttelijä ja muuttui hitaaksi mutta sai sitten kuitenkin raivareita tosi helposti.
Eivät kaikki kannabiksen läyttäjät käytä sitä jatkuvasti. Mä poltan muutaman kerran vuodessa.
Joko näkee tai sitten ei. Tiettyjen tyyppien olemuksesta se vaan niin loistaa läpi, muista en sitten tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät kaikki kannabiksen läyttäjät käytä sitä jatkuvasti. Mä poltan muutaman kerran vuodessa.
No se on tietysti eri asia, sitten se ei ehkä näy.
Minua kanssa luullaan narkiksi tai juopoksi. Juoppo ehkä olenkin, mutta ilta juoppo.
Ikinä en ole ollut missään tekemisissä huumeiden kanssa
Vierailija kirjoitti:
No eipä.
Totta. Täällä vastaava nainen. Kukaan ei uskoisi.
Vierailija kirjoitti:
Minua kanssa luullaan narkiksi tai juopoksi. Juoppo ehkä olenkin, mutta ilta juoppo.
Ikinä en ole ollut missään tekemisissä huumeiden kanssa
Humalassa huumantunut eli huume. Vain noin lakiteknisesti alkoholi on päihde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä.
Totta. Täällä vastaava nainen. Kukaan ei uskoisi.
Ei täälläkään, sanotaan vaikka että alaisiakin on ja siisti toimistotyö.
Nainen oli kaunis ja herkkä, kuin kukka
APlla oletuksena, että jos käytät niin on pakko olla 24/7 aineen vaikutuksen alaisena.
Alkoholiakin käyttävät ovat jatkuvasti humalassa.
Miten AP haistaa käytön jos ei polta? Itse en savuja keuhkoihini vedä, mutta välillä nautiin syömällä kakkusen tmv. Ulkokuoresta ei kukaan asiaa huomaa, ei ole "hippilookki" vaan enemmän tylsä/kalssinen kirjastontäti/pankkivirkailija habitus.
Juuri siksi kannatan vapauttamista, itsekkin tiedän monia "ei koskaan uskoisi" käyttäjiä, mutta kukaan ei voi avata julkisesti suutaan koska voisi mennä työpaikat ymv. alta (tai sitten ei, koska ihan kaikkialla satunnaisia käyttäjiä on).
Kun katsotte nuoria, niin tutkimusten mukaa n. joka 4. on jo vähintäänkin kokeillut, eikä joka 4. ole mitenkään rappiolla kuitenkaan. Omassakin lähipiirissä (ei syrjääntyneitä, työssäkäyviä, perheellisiä) lähes kaikilla on käyttökokemuksia/käyttävät satunnaisesti edelleen (puhtaan joistain kerroista/vuosi)
Näkyykö elon muskista päällepäin että pössyttelee?
Käytän päivittäin kamomillateetä. Ei näy päällepäin.
Monesta olen epäillyt käyttääkö kukkaa. Kun he näyttivät hainsa, asiasta ei jäänyt epäilyksiä.
Haha, ei todellakaan huomaa. Mä polttelen, olen ns. jakkupukunainen. Aina laitettu, huoliteltu, reipas, loistava työssäni. Mun äitikin polttaa. 6-kymppinen uranainen. Luuletko ap, että ne hatsit vedetään aamulla ennen töihin lähtöä? Mieti nyt itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Haha, ei todellakaan huomaa. Mä polttelen, olen ns. jakkupukunainen. Aina laitettu, huoliteltu, reipas, loistava työssäni. Mun äitikin polttaa. 6-kymppinen uranainen. Luuletko ap, että ne hatsit vedetään aamulla ennen töihin lähtöä? Mieti nyt itsekin.
Ei nämä vänkääjät mieti. Niillä on pinttymä että pössyttelijän täytyy olla tietyn näköinen ja tapainen. Totuus ei mene perille vaikka sen rautalangasta vääntäisi.
Voi kun tietäisit!