Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö sen näe jo olemuksesta kuka käyttää kukkaa

Vierailija
10.02.2021 |

Viimeistään haista.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun tietäisit!

Vierailija
2/30 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä.

Olen korkeasti koulutettu siisti, tyylikäs ja rento bleiserimies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä jos osaa katsoa. Silmät on jotenkin laiskat ja koko olemus lösähtänyt. Kyllä se hidastaa ihmisen, exälle kävi niin että oli kova pössyttelijä ja muuttui hitaaksi mutta sai sitten kuitenkin raivareita tosi helposti.

Vierailija
4/30 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minua on luultu pössyttelijäksi, jopa poliisin toimesta (kotietsintä ja kuulustelutkin koettu), mutta en ole ikinä käyttänyt mitään laittomia aineita.

Vierailija
5/30 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä jos osaa katsoa. Silmät on jotenkin laiskat ja koko olemus lösähtänyt. Kyllä se hidastaa ihmisen, exälle kävi niin että oli kova pössyttelijä ja muuttui hitaaksi mutta sai sitten kuitenkin raivareita tosi helposti.

Eivät kaikki kannabiksen läyttäjät käytä sitä jatkuvasti. Mä poltan muutaman kerran vuodessa.

Vierailija
6/30 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko näkee tai sitten ei. Tiettyjen tyyppien olemuksesta se vaan niin loistaa läpi, muista en sitten tiedä.

Vierailija
7/30 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät kaikki kannabiksen läyttäjät käytä sitä jatkuvasti. Mä poltan muutaman kerran vuodessa.

No se on tietysti eri asia, sitten se ei ehkä näy.

Vierailija
8/30 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kanssa luullaan narkiksi tai juopoksi. Juoppo ehkä olenkin, mutta ilta juoppo.

Ikinä en ole ollut missään tekemisissä huumeiden kanssa

Vierailija
9/30 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä.

Totta. Täällä vastaava nainen. Kukaan ei uskoisi.

Vierailija
10/30 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kanssa luullaan narkiksi tai juopoksi. Juoppo ehkä olenkin, mutta ilta juoppo.

Ikinä en ole ollut missään tekemisissä huumeiden kanssa

Humalassa huumantunut eli huume. Vain noin lakiteknisesti alkoholi on päihde.

Vierailija
11/30 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä.

Totta. Täällä vastaava nainen. Kukaan ei uskoisi.

Ei täälläkään, sanotaan vaikka että alaisiakin on ja siisti toimistotyö.

Vierailija
12/30 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli kaunis ja herkkä, kuin kukka

Vierailija
13/30 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
14/30 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

APlla oletuksena, että jos käytät niin on pakko olla 24/7 aineen vaikutuksen alaisena.

Alkoholiakin käyttävät ovat jatkuvasti humalassa.

Vierailija
15/30 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten AP haistaa käytön jos ei polta? Itse en savuja keuhkoihini vedä, mutta välillä nautiin syömällä kakkusen tmv. Ulkokuoresta ei kukaan asiaa huomaa, ei ole "hippilookki" vaan enemmän tylsä/kalssinen kirjastontäti/pankkivirkailija habitus.

Juuri siksi kannatan vapauttamista, itsekkin tiedän monia "ei koskaan uskoisi" käyttäjiä, mutta kukaan ei voi avata julkisesti suutaan koska voisi mennä työpaikat ymv. alta (tai sitten ei, koska ihan kaikkialla satunnaisia käyttäjiä on).

Kun katsotte nuoria, niin tutkimusten mukaa n. joka 4. on jo vähintäänkin kokeillut, eikä joka 4. ole mitenkään rappiolla kuitenkaan. Omassakin lähipiirissä (ei syrjääntyneitä, työssäkäyviä, perheellisiä) lähes kaikilla on käyttökokemuksia/käyttävät satunnaisesti edelleen (puhtaan joistain kerroista/vuosi)

Vierailija
16/30 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö elon muskista päällepäin että pössyttelee? 

Vierailija
17/30 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän päivittäin kamomillateetä. Ei näy päällepäin.

Vierailija
18/30 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesta olen epäillyt käyttääkö kukkaa. Kun he näyttivät hainsa, asiasta ei jäänyt epäilyksiä.

Vierailija
19/30 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, ei todellakaan huomaa. Mä polttelen, olen ns. jakkupukunainen. Aina laitettu, huoliteltu, reipas, loistava työssäni. Mun äitikin polttaa. 6-kymppinen uranainen. Luuletko ap, että ne hatsit vedetään aamulla ennen töihin lähtöä? Mieti nyt itsekin.

Vierailija
20/30 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, ei todellakaan huomaa. Mä polttelen, olen ns. jakkupukunainen. Aina laitettu, huoliteltu, reipas, loistava työssäni. Mun äitikin polttaa. 6-kymppinen uranainen. Luuletko ap, että ne hatsit vedetään aamulla ennen töihin lähtöä? Mieti nyt itsekin.

Ei nämä vänkääjät mieti. Niillä on pinttymä että pössyttelijän täytyy olla tietyn näköinen ja tapainen. Totuus ei mene perille vaikka sen rautalangasta vääntäisi.