Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan sanottua, etten ole työkykyinen. Minua yritetään tunkea työpajoille ja sun muihin

Vierailija
10.02.2021 |

Minulla on huolia ja ahdidtusta.
En sen takia ole saanut motivaatiota minkälaiseen työhön..
Olo on suht ok, kun saa olla "sairaslomalla".
Virallisesti oon työtön. Kuitenkin nuo minun asioitani hoitavat ihmiset eivät tätä usko. He vain sanovat, että pahemmaksi se menee, kun kotona istut..

En ilkeä sanoa lujaa. Nytkin minulle alettiin etsiä paikkaa..

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sun sitten hakea sairaslomaa?

Vierailija
2/18 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se huoli ja ahdistus voi jäädä päälle jos ei mitään muutosta tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtönkin voi hakea sairauslomaa.

Vierailija
4/18 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta rahanvinkuminen yhteiskunnalta niin saat olla rauhassa. 

Vierailija
5/18 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se riitä, että itse diagnosoit itsesi työkyvyttömäksi. Kyllä sulla täytyy olla asiasta mustaa valkoisella elilääkärin lausunto. Itse kun selittelet, niin leimaudut vain lusmuksi.

Vierailija
6/18 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä sitä itse päätä, oletko työkykyinen vai et.

Vierailija
7/18 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon oloon ei ole muuta ratkaisua kuin hyvät ihmissuhteet, töihin vaan kokeilemaan.

Hae vaikka ahdistukseen aluksi jotain rauhottavia lääkkeitä, pienessä pöhnässä työntekokin maistuu.

Ei terve ruumis työtä kaipaa.

Vierailija
8/18 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni kuntouttavassa työtoiminnassa voi vähimmillään olla 4 tuntia yhtenä päivänä viikossa. Jaksaisitko sen verran? Ihmisten näkeminen voisi piristääkin ja viedä ajatukset hetkeksi pois jokapäiväisistä huolistasi, ja sittenhän saisit taas levätä kotona 6 päivää. Voisitko kokeilla?

Vierailija
9/18 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolimiljoonaa työtöntä niin ei pitäisi olla työkkärin tädeille kauhistus jos joku haluaa olla vapaaehtoisesti työtön. 

Vierailija
10/18 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattais ne huoletkin kadota, kun olisit töissä, eikä olisi aikaa maata kotona murehtimassa asioita päivät pitkät. Lisäksi saisit ihmiskontaktia työkavereiden kanssa, joka sekin piristää. 

Vierailija
11/18 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolimiljoonaa työtöntä niin ei pitäisi olla työkkärin tädeille kauhistus jos joku haluaa olla vapaaehtoisesti työtön. 

Työkkärin tätiä se ei kiinnosta, mutta meitä teidän elatuksenne maksavia kiinnostaa.

Vierailija
12/18 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä työtäkin voi tehdä niin monella tavalla... Pidät peukalot niin keskellä kämmentä kuin vain kehtaat ja osoitat hyvätasoisen laiskiaisen älykkyyttä. Ei ne missään kauan katsele. Pidät vaan huolen että et tule kännissä etkä huumeissa töihin, niin ei tule itseaiheutettuja karensseja.

Vierailija
13/18 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattais ne huoletkin kadota, kun olisit töissä, eikä olisi aikaa maata kotona murehtimassa asioita päivät pitkät. Lisäksi saisit ihmiskontaktia työkavereiden kanssa, joka sekin piristää. 

Työpaikat on karanneet Suomesta, siksihän meillä esiintyykin aivovuotoa.

Vierailija
14/18 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkallisessa työssä tämä voikin pitää paikkansa, mutta orjatyössä (varsinkin jos muut saavat palkkaa samasta työstä) tulee vain arvoton ja itsetuhoinen olo.

Vierailija
15/18 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa aika terveyskeskukseen ja kerro, ettet ole oma itsesi.

Et jaksa mitään, hakea töitä jne. Pyydä, että pääsisit tutkimuksiin. Ja koska olet työttömänä, kerro, ettei ole varaa mennä kuin julkiseen tutkimuspaikkaan.

Syy pitää löytyä, jos et ole reipas kuin normaalisti terveet, ikäisesi ihmiset.

Kaikki järjestyy, kun et jää kuihtuneeksi ihmiseksi paikoilleen. Ihminen ei ole tarkoitettu elämään niin.

1. valinta-askel on kuitenkin sinun. Kukaan ei hae kotoa.

Kerro täällä mitä teet ja teit. Nyt heti aloita suunnitelma.

Vierailija
16/18 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkästään odottelemalla ei kenenkään työkyky parane. Jos olet ahdistunut, hae apua. Hanki itsellesi koulutus ja mene töihin.

Vierailija
17/18 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän ei mitään auta vaikka asian saakin sanottua. Ei omilla sanomisilla ole merkitystä, sun täytyy nyt pikapuolin käydä puhumassa lääkärille, että on näyttää mustaa valkoisella.

Vierailija
18/18 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkästään odottelemalla ei kenenkään työkyky parane. Jos olet ahdistunut, hae apua. Hanki itsellesi koulutus ja mene töihin.

Jos kouluttaudut lähi-/sairaanhoitajaksi, lähde Norjaan. Parempi palkka