Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nahkahousut OK miehellä, jos sopii tyyliin?

Vierailija
10.02.2021 |

Vai pidetäänkö automaattisesti jotenkin outona?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö ne jotka niitä käyttää jatkuvasti kakalla, jos pitää takanakin olla vetoketju?

Vierailija
22/32 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkahousut nykyään ovat jonkin sortin erikoisryhmien maineessa.

Itse diggaisin. Näin joskus noin 70v Nummelin jolla oli vaaleanpunaiset pitkät kiharat ja nahkahousut. Pakko ihailla kun noin rohkeasti menee muista piittaamatta. Käytin itsekin nuorempana paljon. Nyt 30v ei kestä pokka juuri sen takia kun ihmiset katsoo vähän kieroon, vaikka hyvä vatae se on siinä missä muutkin housut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse diggaisin. Näin joskus noin 70v Nummelin jolla oli vaaleanpunaiset pitkät kiharat ja nahkahousut. Pakko ihailla kun noin rohkeasti menee muista piittaamatta. Käytin itsekin nuorempana paljon. Nyt 30v ei kestä pokka juuri sen takia kun ihmiset katsoo vähän kieroon, vaikka hyvä vatae se on siinä missä muutkin housut.

Miksi katsotaan kieroon? Aika usein näkee naisia nahkahousuissa. Vanhoilla mummoilla toki harvemmin.

Vierailija
24/32 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirolilais-hatun kanssa kyllä.

Vierailija
25/32 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja pidän nahkahousuja. Olen hyväkroppainen ja pukeudun keskivertokulkijaa paremmin. Nahkahousuissa on haaste se, että kantajan ja muun vaatetuksen täytyy olla hyvä kokonaisuus. Yli kolmekymppisenä ei enää kiinnosta pitääkö joku homona vai jonain muuna, aivan sama.

Vierailija
26/32 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nahkahousut ovat enemmän kuin ok, kuumin mahdollinen vaate miehellä.

N25

Noinkohan ne housut tekevät ylipainoista kuumaksi toisen silmissä.

Vierailija
27/32 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihan on yleensä joko pvc-muovia (kannattaisi vähän tutkia juttuja siitä ympäristön kannalta) tai eläimen raatoa joten siinä pari juttua miksei ehkä kaikki jaksa olla innoissaan, jotkut tollaset myös aika ruman näköisiä.

Vierailija
28/32 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi katsotaan kieroon? Aika usein näkee naisia nahkahousuissa. Vanhoilla mummoilla toki harvemmin.

Jaa no enpä tiedä tästä.

Omalla paikkakunnallani joka ei kuitenkaan ihan pienikään niin tullut vasta pari kertaa vastaan tänä vuonna.

Vierailija
29/32 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin jos mies kertoo miten huoltaa nahan päältä ja -puhdistaa sisältä housut-, se voi olla OK. Hikinen nahkahousu on hankala mielikuva. Myös ne eivät saa venyä eikä väljähtää, kuten suomalaisten pitkiksille käy automaattisesti talvella.

Vierailija
30/32 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin äkkiseltään ainoa mies, joka on näyttänyt kuumalta (ja näyttäisi edelleen) nahkahousuissa on Morten Harket <3

Vierailija
31/32 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikäs näky

Vierailija
32/32 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tykkää kun hanhenkaula piirtyy nahkahousuihin 😎

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme