Onko nahkahousut OK miehellä, jos sopii tyyliin?
Kommentit (32)
Nahkahousut nykyään ovat jonkin sortin erikoisryhmien maineessa.
Itse diggaisin. Näin joskus noin 70v Nummelin jolla oli vaaleanpunaiset pitkät kiharat ja nahkahousut. Pakko ihailla kun noin rohkeasti menee muista piittaamatta. Käytin itsekin nuorempana paljon. Nyt 30v ei kestä pokka juuri sen takia kun ihmiset katsoo vähän kieroon, vaikka hyvä vatae se on siinä missä muutkin housut.
Vierailija kirjoitti:
Itse diggaisin. Näin joskus noin 70v Nummelin jolla oli vaaleanpunaiset pitkät kiharat ja nahkahousut. Pakko ihailla kun noin rohkeasti menee muista piittaamatta. Käytin itsekin nuorempana paljon. Nyt 30v ei kestä pokka juuri sen takia kun ihmiset katsoo vähän kieroon, vaikka hyvä vatae se on siinä missä muutkin housut.
Miksi katsotaan kieroon? Aika usein näkee naisia nahkahousuissa. Vanhoilla mummoilla toki harvemmin.
Olen mies ja pidän nahkahousuja. Olen hyväkroppainen ja pukeudun keskivertokulkijaa paremmin. Nahkahousuissa on haaste se, että kantajan ja muun vaatetuksen täytyy olla hyvä kokonaisuus. Yli kolmekymppisenä ei enää kiinnosta pitääkö joku homona vai jonain muuna, aivan sama.
Vierailija kirjoitti:
Nahkahousut ovat enemmän kuin ok, kuumin mahdollinen vaate miehellä.
N25
Noinkohan ne housut tekevät ylipainoista kuumaksi toisen silmissä.
Noihan on yleensä joko pvc-muovia (kannattaisi vähän tutkia juttuja siitä ympäristön kannalta) tai eläimen raatoa joten siinä pari juttua miksei ehkä kaikki jaksa olla innoissaan, jotkut tollaset myös aika ruman näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse diggaisin. Näin joskus noin 70v Nummelin jolla oli vaaleanpunaiset pitkät kiharat ja nahkahousut. Pakko ihailla kun noin rohkeasti menee muista piittaamatta. Käytin itsekin nuorempana paljon. Nyt 30v ei kestä pokka juuri sen takia kun ihmiset katsoo vähän kieroon, vaikka hyvä vatae se on siinä missä muutkin housut.Miksi katsotaan kieroon? Aika usein näkee naisia nahkahousuissa. Vanhoilla mummoilla toki harvemmin.
Jaa no enpä tiedä tästä.
Omalla paikkakunnallani joka ei kuitenkaan ihan pienikään niin tullut vasta pari kertaa vastaan tänä vuonna.
Silloin jos mies kertoo miten huoltaa nahan päältä ja -puhdistaa sisältä housut-, se voi olla OK. Hikinen nahkahousu on hankala mielikuva. Myös ne eivät saa venyä eikä väljähtää, kuten suomalaisten pitkiksille käy automaattisesti talvella.
Näin äkkiseltään ainoa mies, joka on näyttänyt kuumalta (ja näyttäisi edelleen) nahkahousuissa on Morten Harket <3
Naiset tykkää kun hanhenkaula piirtyy nahkahousuihin 😎
Käykö ne jotka niitä käyttää jatkuvasti kakalla, jos pitää takanakin olla vetoketju?