Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää elämään mielenkiinnon kohde tai intohimo??

Vierailija
10.02.2021 |

Mulla ei ole mitää mielenkiinnon kohteita! Ei minkäänlaisia. Vaikka kuinka mietin, mitä haluaisin tehdä, en keksi mitään, mikä kiinnostaisi :( Istun vain kotona ja käyn koiran kanssa kävelyllä. Elämä tuntuu tosi tyhjältä. Mulla on perhe ja päivätyö, mutta tarvisin jotain sisältöä omaan elämään.

Aina sanotaan, että hanki joku harrastus, mutta mitä tehdä, jos mikään ei kiinnosta??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on perhe, työ ja lemmikki. Aika paljon enemmän kuin monella. Vähentäkää perheen ruutuaikaa ja viettäkään enemmän aikaa yhdessä.

Vierailija
2/2 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän samassa tilanteessa; teen etätyötä kotona, käyn koiran kanssa lenkillä ja pyöritän perhearkea.

Uutta tsemppiä olemukseeni olen saanut viimeaikana kunnon kohottamisesta. Aloitin vuosien jälkeen hiihtolenkit ja nautin siitä kun kunto kohoaa. Tämän lisäksi aloitin pätkäpaaston, tavoitteena on karistaa kertyneet ylikilot. Muita arjen iloja ovat hyvät tv-sarjat Areenasta ja Netflixistä, lenkeillä korvanapeissa jotain Areenan Puhe-puolelta.

Lapset ovat sen ikäisiä, että vielä kaipaavat huomiotani paljonkin (7, 10 ja 12), pyrin antamaan heille jokaiselle omaa aikuisen aikaa jossain kohtaa viikkoa. Isoimman kanssa käyn tallilla, keskimmäistä vien laskettelemaan ja pienimmän kanssa luen kirjoja ääneen.

Puolison kanssa saadaan vietettyä omaa aikaa miehen vuorotyön puitteissa: iltavuoroviikolla lenkkeillään/hiihdetään ja saunotaan joinain aamupäivinä, kun minun työni antavat myöten. Ja ennen kuin kukaan valittaa työajan käytöstä: teen töitä omassa yrityksessä.

Tarkastele vähän elämääsi ja mieti aiempia haaveita, näetkö miten ne ovat toteutuneet? (Puoliso, perhe, koira?) Kysy puolisoltasi ja perheeltäsi mitä he haluaisivat tulevaisuudessa, muodostakaa yhteisiä haaveita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi