Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro minka vuoksi et vastaa tuttavaltasi saamaan tekstiviesteihin, joissa on kysymys liitettyna mukaan? Unohtuuko vastaaminen vai onko henkilo kenties epamiellyttava?

Vierailija
06.08.2006 |

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raukkamaista ja huonoa käytöstä olla vastaamatta viesteihin.

Vierailija
22/27 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kysymykset eivät edes olisi mitään kiusallisia vaan ihan normaaleja kuulumisten kyselyjä. Tämä on ollut johdonmukaista joten olekin päättänyt myös olla tulevaisuudessa vastaamatta hänen kysymyksiinsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oon usein ajatellut että toivottavasti kaverit ei nyt kauhiasti loukkaannu... Usein vaan en ehdi tai jaksa vastata juuri sillä hetkellä, ja sitten se unohtuu. Olen kyllä muutenkin sellainen, että saatan unohtaa kännykän kotiin viikon reissun ajaksi tms. Eli en ole nykyistä " jatkuvasti tavoitettavissa" -ihmistyyppiä.

Mutta älkää suuttuko; en tosissaan tahallani jätä vastaamatta; oon vaan tämmöinen, enkä sille voi mitään. :)

Vierailija
24/27 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta älkää suuttuko; en tosissaan tahallani jätä vastaamatta; oon vaan tämmöinen, enkä sille voi mitään. :)

Juuri sinunlaisesi huithapelikaverit ovat ärsyttäviä!

Vierailija
25/27 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain yksinkertaisesti pysty ahdistumatta ajattelemaan, että minun pitäisi olla tavoitettavissa kellon ympäri! Joka minut tuntee, tietää tämän, ja jos ei sitä voi hyväksyä, niin emme ehkä ole ystäväainesta. Tottakai reagoin jos kyse on jostain tosi tärkeästä; en ystävääni pulaan jätä, mutta jos kysymys on tyyliin " Mitäs kuuluu?" , niin harvoinpa ryhdyn siihen kaupan kassajonossa tai kesken hyvän leffan vastaamaan.

20

Vierailija
26/27 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

aihe on minulle epämiellyttävä,

en tahdo vastata siitä aiheesta kyseiselle ihmiselle,

Luulin, että tämä ajattelutapa olisi tyypillistä lähinnä miehille. Vai oletko mies?

En ole mies :)

Esim. jos joku kysyy olenko raskaana, saatan jättää vastaamatta, koska en tahdo valehdella suoraan, mutta en vielä aio kertoa asiasta puolitutuille. Ei se raskaus toki vaikenemalla katoa, enkä sen toivokaan katoavan ;)

Vierailija
27/27 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan myös lähettää sähköpostia. Jos asia ei ole tärkeä tai kysyjä ei kovin tuttu, jätän usein kokonaan vastaamatta. Jos on kysyttävää, niin soittakoon.