Päästäisitkö noin 10 vuotiaan lapsesi Espoon keskustaan?
Emme asu siellä, vaan rauhallisella alueella jonkin matkan päässä, mutta oma lapseni kysyi voisiko hän mennä kavereiden kanssa sinne käymään. Mietin vain että nytkö tämä jo alkaa, oma pieni!
Ensimmäinen ajatukseni on en päästä, hyvä kun itsekään uskallan mennä sinne yksin.
Mitä sinä tekisit?
Kommentit (22)
Minua ei päästetty sinne edes 15-vuotiaana. Asuimme siis myös siellä lähellä rauhallisemmalla lapsiperheiden suosimalla alueella.
Provo, Espoossa ei ole keskustaa. Espoon keskus kyllä löytyy mutta ei keskustaa
Tekemään mitä? Hengaamaan Entresseen? itse olen pitänyt yläasteikää rajana kauppakeskushengailulle. Mutta meillä se on Iso Omena, Entressen kanssa olisin varmaan tiukempi. Tosin samat kamat liikkuu kummassakin paikassa.
En haluaisi Espoon keskustaan edes itse.
t. 50v
No ei ! Mitä 10v tekee siellä huvikseen pyörimässä?
Siis Espoon keskus vai? Kauhea paikka.
No en päästäisi. Hyvä jos itsekään uskallan mennä.
Pakko päästää, kun siellä asutaan. En voi lasta kodistaan poiskaan ajaa.
No en todellakaan.Eikö sulla ole mitään siellä kopassa...???
En ainakaan Espoon keskukseen. Siellä on liian paljon levottomia kulkijoita.
Kymppi ei vielä hengailuikäinen missään.
Vierailija kirjoitti:
Provo, Espoossa ei ole keskustaa. Espoon keskus kyllä löytyy mutta ei keskustaa
Tämä. Ja kyllä päästäisin. Lapseni ei ole mikään vellipöksy eikä hölmöile vieraiden ihmisten kanssa.
Nyt tekee mieli lähteä Espoon keskustaan. Haluan omin silmin nähdä tämän Suomen "vaarallisimman" paikan :D
Muistan kun itse aikanaan aloimme käydä pikkukaupungin keskustassa. Karkkikaupassa ja Tiimarissa. Olin 10 vuotias, sitten muutimme pois pääkaupunkiseudulle.
Omani on nyt siis saamanikäinen kyselemässä ja kaiketi sitä samaa menisivät tekemään, pelaamaan pokemonia ym. Kilttejä ja rauhallisia lapsia ovat kaikki.
Ei tekisi mieli päästää, vaikka toisaalta mikään ääripää ei ole hyvä, siksi halusin aiheesta keskustelua. Kasvoin itse ennemminkin ylisuojeltuna, eikä sekään ollut hyvä.
- ap
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan Espoon keskukseen. Siellä on liian paljon levottomia kulkijoita.
Missä päin Suomea ei ole? Joka ostarilla niitä notkuu.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tekee mieli lähteä Espoon keskustaan. Haluan omin silmin nähdä tämän Suomen "vaarallisimman" paikan :D
No ei se nyt miljööltään ole kovin kummoinen. Sinne vain on ajautunut vähäosaisemmat elelemään. Monet espoolaiset ovat hyväosaisia ja kuilu noihin laitapuolenkulkijoihin alkaa olla jo niin suuri ettei heillä ole enää kosketuspintaa toisiinsa.
Tämä on kompokysymys. Espoolla ei ole keskustaa. Älkää ruokkiko halpamaista trollia!
Päästäisitkö lapsesi Omppuun tai Selloon notkumaan? Täynnä narkkeja ja ruskettuneita kansalaisia ilman maskeja ihan samalla tavalla, kuin Entressessä. Ompussa ja Sellossa niitä on vain enemmän.
En päästäisi minkään ikäistä sinne. Täynnä narkkeja