Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähintään 20 kg laihduttaneet

juuli95
10.02.2021 |

Missä ajassa ja miten olette onnistuneet laihduttamaan? Onko tulos ollut pysyvä ja ihon vointi laihdutuksen jälkeen? Mielellään kuulisin reilusti ylipainoisten laihdutus vinkkejä. Myös miesten laihdutuskokemukset kiinnostaa

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin 19 kg. 6 tuli takaisin. Nyt laihdutan ne pois plus vähän lisää.

Vierailija
2/10 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punttitreeniä ja sopiva proteiinipitoinen dieetti, lähtee ja pysyy. Ilman treeniä lähtee enemmän lihasta kuin rasvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihdutin 20 kg 2012-2013, vajaa pari vuotta meni. Kaikki tuli takaisin 2014-2018, ja 2018-2021 olen laihduttanut taas. Ensimmäisellä kerralla lähti helposti ja nyt ei sitten millään. 7 kiloa lähtenyt ja paljon vielä jäljellä. Iho ei ole ongelma, kun laihtuminen näin hidasta. Liikun paljon ja kroppa kiinteytyy.

Vierailija
4/10 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytät alkoholia, niin kokonaan pois. Itse laihduin pelkästään tällä keinolla 22 kg (mutta lihoin taas, kun alkoholi tuli mukaan kuvioihin). Lähtötilanteessa painoin 88 kg, pituutta 160 cm.

Vierailija
5/10 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudotin 20 kiloa kymmenisen vuotta sitten. Sen jälkeen olen keskittynyt tiivistämään kroppaa. Paino on pysynyt samassa, kehonkoostumus on ihan toinen. Olen 171/56.

Vierailija
6/10 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punttitreeniä ja sopiva proteiinipitoinen dieetti, lähtee ja pysyy. Ilman treeniä lähtee enemmän lihasta kuin rasvaa.

Lihaksia on hyvä ylläpitää mutta laihdutukseen ei tarvita mitään raskasta punttitreeniä. Rasva lähtee kyllä kaloreita vähentämällä. Nälän tunteeseen joutuu tottumaan, mutta sokerin pois jättö tai reilusti vähentäminen helpottaa huomattavasti. Itse vierottauduin ensin sokerista ja pastasta ym. söin paljon kasviksia ja proteiinia. Riisiä ja pastaa joskus mutta harvoin, sillä niitä ”saa” syödä niin vähän. Kävely on muuten mahtava liikuntamuoto.

Itse laihdutin 83 kg > 65 kg ja vielä tuo n.3-5 kiloa jäljellä. En lisännyt liikuntaa koko aikana, kuin vain kävelin noin tunnin niin monta päivää viikossa kuin jaksoin. Ruokavaliolla lähti, 1200-1400 kaloria päivässä. Kirjasin kaiken ylös, siis -kaiken-. Olin myös välillä pätkäpaastolla että sain syödä isompia annoksia kerralla. Minulla kesti laihtumisessa sellaiset 13 kk. Onnea matkaan! Kyllä sä myös onnistut, vähän kuria vaatii.

Vierailija
7/10 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuussa 2008 aloitin painonpudotuksen. Tiukka ruokavaliomuutos ja pitkiä kävelylenkkejä päivittäin. Lisäksi kävin pari kertaa viikossa ratsastamassa. Kesäkuussa oli 20kg pudotettu.

Kesän aikana aloitin lenkkeilyn ja syksyllä uskaltauduin tanssitunneille. Kesään 2009 mennessä tippui vielä 10kg.

About samassa painossa mennään edelleen. Vaa'an olen pois heittänyt, mutta peilikuva kertoo paljon ja vaatekoko on sama. Urheilen tätä nykyä paljon ja syön terveellisesti. Ruokavaliolla ollut ehdottomasti suurin vaikutus koko prosessiin.

Vierailija
8/10 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolessa vuodessa 23 kiloa. Ruokavalio kuntoon: alkoholi ja herkut minimiin, työpaikkalounailla peruna/riisi/pasta jäi pois, ylipäänsä kiinnitin huomiota paljonko syön kerralla sekä päivän aikana. Lisäsin liikuntaa sekä aerobista että salilla punttitreeniä. Nyt pari kuukautta paino ollut vakiintunut tavoitetasoon. Vaikka painonpudotuskausi loppui, niin käyn viikottain vaa’alla ja seuraan painoani sekä kiinnitän huomiota syömisiini.

Vierailija
9/10 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutus on hulluutta. Moni laihduttaa koko ikänsä, 500 kiloakin voi mennä ja tulla.

Minä aloin syödä oikein, paino asettui oikeaksi puolittuessaan.

Vierailija
10/10 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos käytät alkoholia, niin kokonaan pois. Itse laihduin pelkästään tällä keinolla 22 kg (mutta lihoin taas, kun alkoholi tuli mukaan kuvioihin). Lähtötilanteessa painoin 88 kg, pituutta 160 cm.

Kuinka helvetisti ryyppäät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi