Mikä on ollut PARAS rentoutus-/hemmotteluhoito, jossa olet käynyt?
Voit suositella myös paikkaa. Ystävättäreni on käymässä läpi rankkaa elämänvaihetta, ja haluaisin järjestää hänelle jotain hyvinvointia elvyttävää.
(Ja kyllä, arvaan jo että tänne tulee lukuisia virnuiluita tajunnanräjäyttävistä happy end -paikoista)
Kommentit (33)
Intialainen päähieronta oli ainakin rentouttava hoito.
Lisää? Mitä varaisitte esim. kylpylässä?
Ap
Kellumo. https://kellumo.fi/
Et maininnut millä paikkakunnalla asut, mutta ainakin pääkaupunkiseudulta löytyy näitä.
Joku kuumakivihieronta tai tuo intialainen päähieronta voisivat myös toimia.
Olen ymmärtänyt että ihan se oikea thai hieronta olisi tavallista hierontaa hellävaraisempaa. Menisisin mutta pelkään että eksyn vääränlaiseen paikkaan :)
Tykkään reikistä ja vyöhyketerapiasta. Myös akupunktio oli kiva.
Float Kallion suolavesikellunta. Kuumakivihieronta oli myös kivaa hemmottelua mutta jotenkin tuo kellunta toi täydellisen rentoutumisen. Kellunta on myös koronaturvallinen, joten ei tarvitse miettiä kehtaako mennä.
Nuru hieronta kamputseassa.
Huhheijjaa.
Minä tykkään kaikista, ihan parhaita ehkä sellaiset yhdistelmähoidon. Esim. hieronta ja energiahoito. Vyöhyketerapia ja äänimaljahoito. Kuumakivihieronta on ihanaa myös.
Mä kävin Tampereella ollessani Holiday Clubin kylpylässä, jossa oli tosi hyvää kiinalaista hierontaa. Se oli aika rajua, mutta se tuntui upealta. Asun Helsingissä ja mietin, että pitäisi täältäkin löytää joku kiva paikka, jossa saa kiinalaista hierontaa.
En ole käynyt tuolla, mutta tuo ainakin vaikuttaa ihan tavalliselta hieromolta, jossa saa thaihierontaa ilman iloisia loppuja.
Vaikka kuullostaa ehkä kornilta, niin Pattaya sokeiden hierontakoulu ja 1,5 tuntia kestänyt jalkahieronta. Eikä todellakaan kuulunut mitään happy end hoitoa tähän.
20 vuotias tsekkityttö helsingissä 7 vuotta sitten. Kotimaassaan hän toimi musiikinopettajana.
Kasvitieteellisessä puutarhassa on kiva käyskennellä.
Neurosonic hoito. Kaikk stressi katosi.
Kävin vuosia sitten Flamingossa klassisessa tunnin hieronnassa, lähes nukahdin. Se oli todella ihanaa. Intialaisesta päähieronnasta olen kuullut pelkkää hyvää, en ole itse (vielä) käynyt.
Thaihieronta on rajua. Ota joku yhdistelmähiihto.
Onko joku käynyt rentoutuskellunnassa
Kukaan ei ole saanut hyvää hoitoa? Aika sad 😆
Ap