Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä pahoinpitelyä?

Vierailija
10.02.2021 |

Meillä oli riitaa miehen kanssa ja minä olen vähän impulsiivinen ihminen, mutta kuitenkin...riidan lopulla mies sanoi, että lopeta nyt jo märisemästä ja nalkuttamasta ja minä räjähdin. Aloin huutaa täyttä huutoa ja työnsin miehen pois tieltä kun halusin mennä yläkertaan. Mies otti kädestä kiinni ja puristi kovaa ja huusi, että lopeta tönimästä. Minä pelästyin tätä rajua otetta niin, että aloin huutaa vielä kovempaa itkunsekaista huutoa ja mies laittoi käden mun suun eteen ja huusi, että lopeta huutamasta. Tässä vaiheessa tuli pakokauhu ja huusin vieläkin kovempaa. Koskaan aiemmin mies ei ole laittanut kättä suun eteen tai käynyt noin käsiksi.

Eikö olekin pahoinpitelyä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Vierailija
2/20 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, huutaminen ja töniminen on väkivaltaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töniminen on väkivaltaa

Vierailija
4/20 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sun kannattaisi hakea apua jos käytös on sitä luokkaa että huudat ja tönit kun "olen vaan impulsiivinen"... entä jos joku kerta kun "olet impulsiivinen" siinä kädessä sattuu olemaan leipäveitsi?

Vierailija
5/20 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaminen, nalkuttaminen, märiseminen, jne on henkistä väkivaltaa ja töniminen fyysistä.

Vierailija
6/20 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua "impulsiivisuuteesi", joka on pahimmassa tapauksessa peitenimi psykoosille.

Vierailija
7/20 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töniminen, kädestä puristaminen ja suun peittäminen ovat fyysistä väkivaltaa.

Vierailija
8/20 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin miestäsi, älä ihmettele jos hän häippäsee ja jättää sut asap.

Vierailija
9/20 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mitä oli, mutta tuollaisella käytösmallilla kannattaa mennä terapiaan. Kuulostaa ehkä haukkumiselta, mutta ei ole tarkoitus sanoa "mene terapiaan". Olen vain sitä mieltä, että hyötyisit siitä ja saisit itsellesi parempia tapoja hoitaa asioista.

Vierailija
10/20 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta valitettavasti itsekin saatoit syyllistyä lievään pahoinpitelyyn aloittaessasi tönimisen. 

Vierailija
11/20 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset naiset vain tykkäävät riidellä ja tapella. He oikein haastavat riitaa. Ärsyttävät miestä kunnes mies suuttuu. Jännittävää elämää.

Vierailija
12/20 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulet olisitko voinut huutaa VIELÄ kovempaa🤫

Vierailija
13/20 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, mutta valitettavasti itsekin saatoit syyllistyä lievään pahoinpitelyyn aloittaessasi tönimisen. 

Minä näin sen enemmän itsepuolustuksena. Mieheni on 50 kg painavampi ja 15 cm isompi kuin minä. Ei minulla ole mitään mahdollisuuksia fyysisessä tappelussa häntä vastaan..

t.AP

Vierailija
14/20 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatoit? 

Vierailija
15/20 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista keskustella ilman äänen nostamista. Jos sinusta tuntuu ettet saa ääntäsi tai asiaasi läpi, suosittelen kirjoittamaan kirjeenä asiasi. Miehesi saattaa vaikuttaa pelottavalta mutta jos hän on katsonut huolestuttavaa käytöstäsi pitkään ja hän rakastaa sinua niin se selittää hänen tekemisensä. Menkää pariterapiaan, tiedän että se auttaa teitä ja jos sinusta tuntuu siellä että terapeutti ja miehesi on liittoutuneet sinua vastaan, tarvitset terapiaa. Jos miehesi sanoo sinulle ikäviä asioita, se ei tarkoita että sinua vihataan vaan sinua rakastetaan niin paljon että hän kertoo ne sinulle rehellisesti. Halaa häntä, et tarvitse sanoja.

Vierailija
16/20 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä näin sen enemmän itsepuolustuksena. Mieheni on 50 kg painavampi ja 15 cm isompi kuin minä. Ei minulla ole mitään mahdollisuuksia fyysisessä tappelussa häntä vastaan..

t.AP

Kerta tönäisy voi riittää vaikka fyysistä eroa olisikin, eikä se ole mikään puolustus.

Vierailija
17/20 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkaa ilmeisesti olla todella väsynyt.

Vierailija
18/20 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.AP

Itsepuolusta alkaa tönimään toista, kun itse räjähtää?

Vierailija
19/20 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen mentaalisesti epävakaa sekopää. Provosoi toista niin kauan että toinen suuttuu ja sitten huudetaan sikaa.

Vähän sama kuin, jos ostat vaikka koiran ja laitat sen häkkiin ja joka päivä käyt pistämässä sitä neulalla tassuun. Kun se koira sitten pääsee irti ja puree sulta puoli naamaa irti niin huudetaan, että tappajakoira kävi kimppuun.

Vierailija
20/20 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töniminen, kädestä puristaminen ja suun peittäminen ovat fyysistä väkivaltaa.

Jos tarkoitat juridisessa mielessä, niin fyysinen väkivalta on vänivaltaa, huutaminen ei.

Taisi mennä molemmilla kuppi nurin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan