Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurperheissä elävät, olisi vähän hassu kysymys :)

Vierailija
06.08.2006 |

Aika usein näkee juttuja suurperheistä (esim. vl-perheet), joissa äiti saa viimeisiä lapsiaan samaan aikaan kun perheen vanhimmat lapset saavat ensimmäisiään. Eli perheen nuorimmilla lapsilla voi olla jopa itseään nuorempia tätejä, setiä tai enoja.

Kysymys kuuluukin, tuntuuko tällainen sukupolvien jatkumo luontevalta vai oudolta, kun äiti ja tytär ovat mahdollisesti samaan aikaan raskaana?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella outoa!

ei kiitos

äidit äiteinä, ei bestiksenä kiitos

Vierailija
2/6 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljelläni ja siskollani on 22 vuotta ikäeroa ja veljen tytöllä ja siskollani 3kk, niin että täti on " tätitettävää" vanhempi. Ovat parhaita kavereita vieläkin vaikka ovat jo 18v. Minusta se on ihan luonnollista, tosin vaikea ajatella sitä omalle kohdalle kun olen itse vasta yhden lapsen äiti, enkä vielä kovin vanha (24v.). Olis se varmaan aika kiva olla tyttären kanssa samaan aikaan raskaana...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sai minut 17vuotiaana. Nyt olemme kaksi kertaa olleet samaanaikaan raskaana. Minun ja sisarusten ikä ero on todella suuri, mutta ei se minua haittaa. Äitini on minun bestis. On ihanaa että olemme samaanaikaan raskaana.

Vierailija
4/6 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tädin rooli on ollut hänelle aina hyvin tärkeä vaikka hän toki on myös leikkinyt lasteni kanssa. Nyt hän on nuorimmaiseni kummi.

Vierailija
5/6 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan ok jos elämä nyt kohtalo nyt sattuu päättämään...;)

Mutta se täytyy sanoa, että täyssisarukset ok, nämä " toisen kierroksen" iltatähdet ovat hiukan " noloja" minusta ja EN tahdo loukata ketään tällä MINUN mielipiteelläni...!!!

Vierailija
6/6 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille on ihan luonnollista. muille ihmisille saa vaan aina selittää meidän monoimutkaiselta vaikuttavaa sukukuviota. taitaa olla oudompi asia muille kuin meille.