Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaikeuksia miesten kanssa

Vierailija
31.07.2006 |

olen koko ikäni törmäillyt vähemmän esimerkillisiin miehiin ja isiin, oma isäni oli lähes koko lapsuuteni lähes koko ajan työmatkoilla yms. poissa kotoa ja sen ajan mitä oli, kuritti veljeäni lyömällä ja muistan juosseeni karkuun häntä lukon taa vessaankin joskus. on aina kohdellut äitiäni huonosti (henkistä väkivaltaa) ja niin meitä muitakin, tykkää olevansa johtaja ja pomo ja me hänen käskyläisiään. haukkuu ja hetken päästä on kuin ei olisi mitään sanonutkaan..ei pyydä koskaan anteeksi juttujaan.

tädin mies oli/on hullu, yritti kuristaa ja uhkasi tappaa tätini muutamaankin otteeseen. isoisäni oli kontrolloiva henkiseen väkivaltaan turvautuja hänkin ja piti isoäitiäni otteessaan koko elämänsä ajan.

en ole koskaan osannut suhtautua miehiin oikein mitenkään..ihastunut olen mutta siihen se on jäänyt. en osaa lähestyä miehiä, pelkään satuttamista yms. olen bi, muutamia suhteita naisiin on ollut. haluaisin kuitenkin asettua elämään miehen kanssa, löytää siis miehen ja perustaa perheen mutta asia tuntuu käsittämättömän vaikealta.

onko joku kokenut samaa, osaisiko auttaa? pitäisikö hankkiutua oikein terapiaan puhumaan näistä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähimmät ystävät kyllä tietää isäni ja hänen hankalan luonteensa. muttei asiasta ole sen kummemmin keskusteltu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän