Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutus onnistui - en silti ole onnellinen

Vierailija
10.02.2021 |

Niin, bmi nyt 22,8 ja 25 kiloa pudonnut. Harmittaa kun näytän huomattavasti ikäistäni vanhemmalta. Ei sinänsä mitään isoa nahkapussia roikkumassa vatsassa, mutta veltto ja ryppyinen iho kaulassa, alleissa, vatsassa ja takapuolessa. Turhamaista joo, mutta ennen olin tietyllä tavalla kiinteämmän näköinen. Ja vaatteet menee kaikki uusiksi myös, kun ovat monta numeroa liian isoja. Jonkun mielestä ksi sekin on ihanaa mutta mua harmittaa rahanmeno.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näet asian väärin. Se mikä sinua pitäisi harmittaa on se, että laiskuuttasi ja typeryyttäsi tärväsit kehosi ja nyt sen korjaamisesta tulee kallis operaatio. Jos et olisi elänyt kuin porsas niin olisit säästänyt tuhansia.

T. 46kg laihduttanut ja ihonpoiston osittain läpikäynyt.

Vierailija
2/35 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy itseltäsi, että haluatko takaisin entisiin mittoihisi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, mitäs olin masentunut ja aneeminen ja läski. Totahan mun kannattaakin nyt murehtia. Kiitos!

Vierailija
4/35 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä haluaisi. Taisin vaan kasata paljon turhia odotuksia laihtumisen jälkeiselle elämälle.

Vierailija
5/35 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Onni lähtee korvien välistä.

Vierailija
6/35 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Ehkä sulla on jokin syvempi identiteettikriisi.

Itse esim oletin, että hampaiden valkaisu piristää ... pah.

Vierailija
7/35 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä haluaisi. Taisin vaan kasata paljon turhia odotuksia laihtumisen jälkeiselle elämälle.

Hyvä juttuhan tuo on ... pidä itsesi kunnossa. Mitä muuta muutosta kaipaat?

Vierailija
8/35 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää ei tainnut pysyä muutoksessa mukana. Ehkä vaikeaa on hyväksyä se, että vuosia harmittanut lihavuus ei ollutkaan suurin ongelma, vaan krooninen tyytymättömyys.

Vierailija
9/35 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näet asian väärin. Se mikä sinua pitäisi harmittaa on se, että laiskuuttasi ja typeryyttäsi tärväsit kehosi ja nyt sen korjaamisesta tulee kallis operaatio. Jos et olisi elänyt kuin porsas niin olisit säästänyt tuhansia.

Jaksan hämmästyä aina uudelleen ja uudelleen näitä ilkeitä kommentteja.

Mutta itse asiaan, minä olen ollut aina normaalipainossa ja nyt melko hoikka, mutta silti iho on velttoa, roikkuu jne. Olen ajatellut, että jos olisin 10kg lihavampi, kasvojen iho olisi kiinteämpi, rinnat täyteläisempiä jne. 

Ehkä asiaa pitäisi tarkastella enemmän terveys edellä kuin ulkonäkö. Olet nyt terveempi kuin aiemmin! 

Vierailija
10/35 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, et näytä siltä kuin mitä netin ennen-jälkeen-kuvat lupasivat. MUTTA: olet terveempi ja fyysisesti pystyvämpi. Keskity siihen!

Myös jos ulkonäkö on sulle tärkeä, niin kyllä normaalipainoisena sua pidetään paremman näköisenä kuin vahvasti ylipainoisena. Siltä ylipainoiselta ei edes tsekata niitä kasvoja, vaikka oikeasti voivat olla joillain paremman näköiset kuin rypistyneellä laihalla.

Vierailija
11/35 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kivoista kommenteista! Terveys on tosiaan tärkeintä. Ehkä tämä vanhenemiskriisikin helpottaa kun sen hyväksyy.

Vierailija
12/35 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho palautuu kyllä vielä pitkään laihdutuksen jälkeenkin. Liikunta auttaa. Ja jos laitat ruokavalion uusiksi ja saat aikaan autofagian, se parantaa palautumista entisestään. Tärkeintä on nyt, ettet enää liho takaisin tai rupea jojoilemaan.

Vierailija
13/35 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi onnea muualta kuten vaikka työuran kehittämisestä.

Vierailija
14/35 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen AP:n asennetta, jos laihdutit 25kg niin muutos on varmasti iso viehättävämpään suuntaan.

Ryppyinen iho johtuu vanhenemisesta eikä se ylipaino siihen auta..

Vierailija
15/35 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta itse asiaan, minä olen ollut aina normaalipainossa ja nyt melko hoikka, mutta silti iho on velttoa, roikkuu jne. Olen ajatellut, että jos olisin 10kg lihavampi, kasvojen iho olisi kiinteämpi, rinnat täyteläisempiä jne. 

Ehkä asiaa pitäisi tarkastella enemmän terveys edellä kuin ulkonäkö. Olet nyt terveempi kuin aiemmin! 

En itseassa ole. Tämä on täysin kosmeettista. Ja sanoin noin koska se on totuus. Läski on vaarallista ja turha etsiä itselleen oikein tekemällä tekosyitä alkaa syödä taas kahden edestä.

Vierailija
16/35 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:ta. Itsekkin kuvittelin että laihdutus ratkaisee kaikki ongelmani ja petyin kun niin ei käynytkään.. olin silti onneton, vain laiha ja onneton.

Vierailija
17/35 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaminen paljastaa myös minkämallinen olet, harvalla on mallien x-vartalo. Useat ovat kuitenkin kapealanteisia pötköjä, omppuja tai päärynöitä.

Vierailija
18/35 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullinen konsti tuohon ihon roikkumiseen on mikroneulaus. Itse sain vinkin ihotautilääkäriltä. Kannattaa hakeutua vastuuntuntoisen kosmetologin hoitoon ja kotonakin voi esim vatsanahkaa ja alleja ajella.

Vierailija
19/35 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan jumppaa ja kasvisruokaa, kyllä se iho siitä kiinteytyy ja kirkastuu. Kasvoillekin on olemassa hyvää jumppaa, esim. method Putkiston ohjeilla. Äitini nuoreni vuosia jumpattuaan kasvojaan muistaakseni juuri Putkiston ohjelmalla.

Ulos kävelylle ja vaikkapa sellaisiin ulkoliikuntapuiston vempaimiin vetkuttamaan. Joka päivä kun tekee vähän, parin kuukauden päästä näyttää jo ihan toiselta.

Vierailija
20/35 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itseassa ole. Tämä on täysin kosmeettista. Ja sanoin noin koska se on totuus. Läski on vaarallista ja turha etsiä itselleen oikein tekemällä tekosyitä alkaa syödä taas kahden edestä.

Milloin toisen haukkumisesta laiskaksi ja typeräksi on tullut fiksua kommentointia? Jos opettaja tai kaveri sanoisi lapsellesi noin, miten reagoisit? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi