Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki, aivan kaikki tuntuu nykyisin elämässä täysin naurettavalta ja turhalta?

Vierailija
09.02.2021 |

Muilla samoja fiiliksiä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin just tänään, että MIKSI lähtisin minnekään, esim. kahvilaan istumaan saati sitten mihinkään ohjattuun harrastukseen. Ennen elämäni rakentui noiden ympärille. Tai kun kohkataan sosiaalisten suhteiden tärkeydestä, jos minulle soittaisi kaveri niin polttelisi vain päästä pois siitä puhelimesta ja tekemään omia juttujani koneella. Tai jos saisin valita menenkö näkemään kaveria vai palstailenko kotona kalsareissani, vastaus on selvä :D

Vierailija
2/16 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nykyään meininki on todella kahjoa. Tosin voi olla, että se on vaan mediassa. Kai oikea elämä on vielä suht normaalia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on.

Vierailija
4/16 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on.

Veikkaan myös tätä.

Vierailija
5/16 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tää on naurettavaa ja turhaa 😂 Ei ihmiselämällä ole muuta tarkoitusta kun kasvattaa lapsia, ja koska itse oon sellainen reikäpää että ei oo kovin fiksua pyöräyttää sellaisia tähän maailmaan, niin multa puuttuu se olennaisen syy tehdä yhtään mitään minkään edestä. Ja mulle on ollu tosi iso kynnys myöntää, että me ollaan eläimiä vaan ja jos meidät riisutaan ja laitetaan sinne majaan asumaan, niin meille ei jää muuta kun nukkuminen, ruuan ettiminen ja lisääntyminen.

Joo, kyllä elämässä voi tehdä vaikka mitä muuta kuin kasvattaa lapsia, mutta mä koen että loppujen lopuksi elämässä ei ole mitään järkeä ilman, että jatkaa sukua. Olisi osa sitä jatkumoa, mikä on alkanut miljardeja vuosia sitten. Nyt mä en ole osa mitään. Ja osani tulee loppumaan tähän.

Vierailija
6/16 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei edes kivaa parisuhdetta löydä vaan niidenkin juttujen pitää aina mennä päin seiniä, masentavaa.

Vierailija
7/16 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aina noin? On ihan ok, jos välillä noita ajatuksia. Kunhan edes joskus on hyvä olla.

Vierailija
8/16 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, Se menee ohi.

Vierailija
9/16 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olisi osa sitä jatkumoa, mikä on alkanut miljardeja vuosia sitten."

Minusta tuo tuntuu tärkeältä. Voit viedä tällaista viestikapulaa oman lyhyen elämäsi verran eteenpäin.

Vierailija
10/16 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olisi edessä paljon järkevää puuhaa, kun maailma pitää pelastaa. Älkää nyt kuutioituko kotiin pysyvästi vaan jättäkää napanöyhdän nuuhkiminen vähemmälle ja aletaan järjestää järkevää tulevaisuutta. 

Vierailija
11/16 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö se oikeasti ohi?

Vierailija
12/16 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tää on naurettavaa ja turhaa 😂 Ei ihmiselämällä ole muuta tarkoitusta kun kasvattaa lapsia, ja koska itse oon sellainen reikäpää että ei oo kovin fiksua pyöräyttää sellaisia tähän maailmaan, niin multa puuttuu se olennaisen syy tehdä yhtään mitään minkään edestä. Ja mulle on ollu tosi iso kynnys myöntää, että me ollaan eläimiä vaan ja jos meidät riisutaan ja laitetaan sinne majaan asumaan, niin meille ei jää muuta kun nukkuminen, ruuan ettiminen ja lisääntyminen.

Joo, kyllä elämässä voi tehdä vaikka mitä muuta kuin kasvattaa lapsia, mutta mä koen että loppujen lopuksi elämässä ei ole mitään järkeä ilman, että jatkaa sukua. Olisi osa sitä jatkumoa, mikä on alkanut miljardeja vuosia sitten. Nyt mä en ole osa mitään. Ja osani tulee loppumaan tähän.

Olet ymmärtänyt elämän tarkoituksen väärin. Se ei todellakaan ole lasten kasvattaminen.

Vierailija
13/16 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään tarkoitusta tällä kaikella ei todellakaan ole. Mutta me ihmiset aivoinemme voimme toki tehdä elämästämme merkityksellistä.

Vierailija
14/16 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneekö se oikeasti ohi?

Ei mene.

Vierailija
15/16 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä sirkusta.

Vierailija
16/16 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ymmärtänyt elämän tarkoituksen väärin. Se ei todellakaan ole lasten kasvattaminen.

MIkä sitten, lasten kutistaminen? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän