Asioita mitä tiedät, mitä muut yleensä eivät tiedä
Kommentit (11)
Että pahat ihmiset käyttävät usein ”hulluja” kilpinään.
Pahathan ovat pahantahtoisia, hullut yleensä eivät.
Sitten tiedän vähän muutakin, mutta niistä ei koskaan muuta. Liian mureeta....
Vierailija kirjoitti:
Että pahat ihmiset käyttävät usein ”hulluja” kilpinään.
Pahathan ovat pahantahtoisia, hullut yleensä eivät.
Sitten tiedän vähän muutakin, mutta niistä ei koskaan muuta. Liian mureeta....
Jos mielestäsi on olemassa "pahoja" ja "hyviä" ihmisiä, niin et paljoa tiedä.
Mm. sen että jokainen tietää jotain mitä joku muu ei. Jokainen.
No siis, suurin osa varmasti tietää, mutta esim. mun työkaverit ei. Eli eivät hahmota ajan laskemista. 1,2 tuntia ei ole tunti ja 20 minuuttia, vaan tunti ja 12 minuuttia. Tai että jos on 1 h 45 min, sitä ei voi merkitä 1,45 h.
Jussi Halla-aholla ei ole pakaraimplantteja! Olin Stokkan toisessa kerroksessa jonossa Jussin takana kun hän osti edestä ja takaa Topattuja kalsareita kolmet kappaleet!
Tämä ei varmasti ole kauhean harvinainen tieto, mutta se, miten siivotaan. Vasta ammattini kautta tajusin, miten paljon ihmiset siivoaa väärin, monesti vain "levittävät likaa" noin niin kuin hyvin kärjistetysti.
Toisaalta, kotona varmasti riittääkin sellainen siivous, mutta itse en enää esim pysty moppaamaan samalla liinalla, jota vaan huljutetaan vesiämpärissä, vaan kotoa löytyykin kuivainlasta ja mikrokuituliinoja.
Vierailija kirjoitti:
No siis, suurin osa varmasti tietää, mutta esim. mun työkaverit ei. Eli eivät hahmota ajan laskemista. 1,2 tuntia ei ole tunti ja 20 minuuttia, vaan tunti ja 12 minuuttia. Tai että jos on 1 h 45 min, sitä ei voi merkitä 1,45 h.
Kiitos tästä, en ollut minäkään koskaan ajatellut asiaa :D
Ihmisten perimmäisiä syitä käytökselleen.