Maksan Yle areenasta 13,60 joka kuukausi, vaikka en sitä käytä
Kommentit (36)
Sitä se julkinen palvelu tarkoittaa
Suomi on täynnä palveluita joita yhdessä rahoitamme ja vain osa käyttää, oma valinta käyttääkö vaiko ei näitä kaikille tarkoitettuja
Mitä hittoa? Eikö sinulla ole mitään muuta ylen palveluita käytössäsi? Uutisia, radiokanavia?
Kannattaa käyttää, siellä on ihan laadukasta ohjelmaa. Radiostakin tulee mielenkiintoisia ohjelmia. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on täynnä palveluita joita yhdessä rahoitamme ja vain osa käyttää, oma valinta käyttääkö vaiko ei näitä kaikille tarkoitettuja
Television ja radion ymmärrän, mutta verkkopalveluita on muutenkin niin valtava määrä, ettei mielestäni julkisille verkkopalveluille ole tarvetta.
Naurettavaa valittamista. Ja mistä sinä tuon hinnan revit?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käyttää, siellä on ihan laadukasta ohjelmaa. Radiostakin tulee mielenkiintoisia ohjelmia. Suosittelen.
Olen samaa mieltä.
Yle uli yrittää uutta hiukan laadukkaampaa aloitusta.
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa valittamista. Ja mistä sinä tuon hinnan revit?
Arvelen, että YLE-vero jaettuna 12:lle kk:lle.
Kyllä minäkin noita propagandauutisia katsoessani mietin, että piru vie, tästäkin p*skasta olen joutunut maksamaan.
Mäkin maksan tuon verran ja kyllä käytänkin varmaan koko rahan edestä. Siellä on sisältöä sen verran paljon eri kanavissa ettei tartte mitään muita maksullisia palveluja edes harkita.
Kymmenessä vuodessa olen maksanut mäkleodin tyttärien uusinnoista 1632 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Television ja radion ymmärrän, mutta verkkopalveluita on muutenkin niin valtava määrä, ettei mielestäni julkisille verkkopalveluille ole tarvetta.
Mua ei kiinnosta muiden verkkopalvelujen kaupalliset yhteistyöt ja natiivimainokset joten ihanaa kun on YLE. En kaipaa mitään kahden pennin kardashianuutisiakaan eikä instakuvatkaan innosta joten YLE:n verkko on ihan jees.
Vierailija kirjoitti:
Se tekee melkein 10.000 markkaa
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sieltä muutakin tulee. itse en ole tuota sarjaa ees katsonut, asiaohjelmat ja dokumentit ovat kyllä hyviä.
Tuohonhan tulee 3 tv kanavaa, useita radiokanavia, verkkosisältö ja Yle Areena.
Ja Ylevero on vero, joka peritään tuloista, tulojen mukaan.
Mitä suuremmat tulot sitä suurempi vero.
Kaikkein pienituloisimmat eivät maksa Ye veroa ollenkaan.
Ihmiset, joilla ei ole yhtään lasta, maksavat myös veroja, vaikka heidän olemattomat lapsensa eivät tarvitse mitään yhteiskunnan palveluja kuten, neuvolaa, kouluja, koulukyydistystä. terveydenhoitajaa tms.
Jotkut eivät käytä koskaan kirjastoja, mutta maksavat siitä veroissaan jne.
Vierailija kirjoitti:
Tuohonhan tulee 3 tv kanavaa, useita radiokanavia, verkkosisältö ja Yle Areena.
Ja Ylevero on vero, joka peritään tuloista, tulojen mukaan.
Mitä suuremmat tulot sitä suurempi vero.
Kaikkein pienituloisimmat eivät maksa Ye veroa ollenkaan.
Ihmiset, joilla ei ole yhtään lasta, maksavat myös veroja, vaikka heidän olemattomat lapsensa eivät tarvitse mitään yhteiskunnan palveluja kuten, neuvolaa, kouluja, koulukyydistystä. terveydenhoitajaa tms.
Jotkut eivät käytä koskaan kirjastoja, mutta maksavat siitä veroissaan jne.
Aivan, tiedätkö lapsi miten tilanne oli ennen yle veroa?
Yle Areena on iha paras! Tosi hyviä ohjelmia. Suosittelen!
Maksan myös satoja euroja kaupallisesta mediasta, vaikken tilaa muita kuin Hesarin.
Sinäkin maksa, ap.
Nimittäin maksat mainoskuluja aina, kun ostat jotain. Ihan sama mitä, ruokaa, laitteita, vaatteita tai palveluita - hinnassa on mukana mainoskuluja ja mainoksista tulot menee mainosfirmoille JA kaupalliselle medialle. Sanomalehtienkin tuloista kaksi kolmasosaa tulee juuri mainostuloista.
Ja niiden kohteista et voi edes tietää mitään. Saati että valita voisit, minne eurosi menevät.
Siihen verrattuna maksan aivan hemmetin paljon mieluummin Ylen laatutarjonnasta.
Ihan mahtava muutos oli että se on verona nykyään. Hitto oli rasittavaa niiden laskujen kanssa räpeltäminen ja jotkut ääliöt hehkutti netin keskustelupalstoilla miten luistaa maksuista vaikka katsoo tv:tä ym.
Käytä sen sijaan tarjous hyväksesi ja kuuntele Radio Suomea ja puheradiota. Sivistyisit edes vähän.