Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuolenkohan minä kohta? Olen päivittäin juonut viime kesästä saakka. Ja aamusta iltaan. Nyt tuntuu rytmihäiriöitä ja olo on epätodellinen

Vierailija
09.02.2021 |

Joka päivä mennyt n. 12 tölkkiä olutta. Nyt tunnen jatkuvasti muljahdksia rinnassa.

Tai tämän päivän tuntunut. Ikää 35v.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin.. mutta olisi syytä lopettaa tuo tai hakea apua!!!! Alkoholi on myrkky ja saa kaikenlaisia oireita aikaan!

Vierailija
2/24 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla että kuolet, mutta todennäköisesti et. Sinuna hakeutuisin katkolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti menet vain psykoosiin. Hankkiudu katkolle ja hoitoon:

Vierailija
4/24 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita 112 ja koita saada ambulanssi paikalle ottamaan EKG:n. Sydänoireita noi saattaa olla pitkällisestä tinttauksesta. Ja sitten: lopeta. Ei sellaista asiaa olekaan mitä alkoholi ei pystyisi pahentamaan.

Vierailija
5/24 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vaiheessa juominen ei ole enää kivaa, vaan on pakko juoda pysyäkseen jonkinlaisessa kuosissa. Sinun suola-arvot voi olla hyvinkin pielessä (natrium ja kalium matalat) ja oireet voi johtua siitä. Myös maksa on kovilla. Tuossa vaiheessa on riskaabelia lopettaa juominen yksin kuin seinään. Pystyisitkö hakeutumaan katkolle?

Vierailija
6/24 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noviisi.

Vierailija
7/24 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuoletko, mutta mitä jos alkaisit elää? Tiedät itse, että tarvitset apua alkoholin käytön lopettamiseen. Onnea matkaan.

Vierailija
8/24 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin sairaalan päivystyksessä siellä oli joku kaltaisesi tyyppi eli josko nyt vaan hakeutuisit päivystykseen ja sieltä sitten katkaisuun, jos ei omin voimin katkea. 

Vierailija
9/24 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä, ehkä et. Mutta älä lopeta juomista kuin seinään. Ota vaikka pari iltaa 1-2 olutta, jotta elimistö vähän tottuu.

Vierailija
10/24 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumppu on kovilla.

Se voi pysähtyä yhtäkkiä.

Yleisin aika on aamuyöllä.

Peli on silloin lopullisesti poikki.

Katkaisuhoitoon nopeasti.

Vierailija
11/24 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmeessä ainakaan lopeta tai vähennä juomista.

Vierailija
12/24 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muljahdukset rinnassa on jo painava syy hakeutua hoitoon. Toivottavasti et jää kotiin odottamaan kuolemaa vaan esimerkiksi lähdet päivystykseen, niin ottavat sydänfilmiä ja verikokeita.

Vierailija
13/24 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks juopolla otetaan muljahdukset tosissaan? Meille kolmivuorotyöläiselle sanotaan että se on yleistä eikä tarvitse huolestua? Eli pää täyteen ja päivystykseen niin tutkitaan?

Vierailija
14/24 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itte ooon vetäny 6 vuottta ja huomannu että pahin virhe minkä voi tehdä on pääästää ittensä selväksi.

Vierailija
15/24 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla riskinä alkoholikramppi. Rajun näköinen ja tuntuinen mutta sen välttämiseksi katkolla saa diapamia. Saman asian ajaa muutama olut.

Lopeta tissuttelu. Hae apua. Jos haet, nauti niistä muljahteluista, ne saattaa olla viimeset.

Vierailija
16/24 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole juonut mutta olen nököttänyt kotona ja tuntemukset on samat. Sain lopulta diagnoosiksi ahdistuksen ja masennuksen.

Vierailija
17/24 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks juopolla otetaan muljahdukset tosissaan? Meille kolmivuorotyöläiselle sanotaan että se on yleistä eikä tarvitse huolestua? Eli pää täyteen ja päivystykseen niin tutkitaan?[/quote

Kyllä kaikki sydänvaivat pitäisi tutkia, kun ei koskaan tiedä mistä on kyse. Mutta alkoholi aiheuttaa jo muitakin terveysongelmia esim maksalle, haimalle ja yleiselle terveydelle, niin olisi hyvä jos tämän kierteen voisi katkaista. Vuorotyöläisyys aiheuttaa omat ongelmansa terveydelle ja yleisiä ovat sydänoireet vuorotyöläisillä.  Mikä tähän ongelmaan olisi ratkaisu; päivätyö, jos mahdollista.

Vierailija
18/24 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen tuossa iässä minun juominen alkoi muuttua päivittäiseksi. Viisikymppseksi sitä jatkoin kiihtyvällä tahdilla kuten sairauden kuvaan kuului. Selvisin hengissä ja fyysisesti terveenä, nupin kanssa onkin sitten ollut vaikeampaa.

Vierailija
19/24 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla flimmeri, alkaa usealla runsaamman alkoholin käytön yhteydessä.

Nyt pitäisi mennä päivystykseen, ottavat siellä sydänfilmin ja verikokeita. Mene jo tänä iltana.

Vierailija
20/24 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on suurinpiirtein 500€/kk kaljaan,

Rispekt!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi