Mikä olisi unelmatyöpaikkasi ?
Oma toiveeni: Asiakaspalvelupäällikkö. Tietotekniikka. Koulutusta ja jonkin verran kokemusta on Suomessa.
Suoritettava englannin kielikurssi ensin. Edellyttää 1,5 vuoden treenaamista esim. Englannissa alan töissä.
Toinen vaihtoehto: Sairaalan IT-päällikkö. Työyhteisö on mielenkiintoinen. Useimmat kutsumusammatissaan.
Kommentit (29)
Kaikki matkailuun liittyvä. Olen saanut tehdä unelmatyötäni vuosia, nyt loppu.
Olen tutustunut hotelleihin, viinitiloihin, ravintoloihin, nähtävyyksiin ja aktiviteetteihin ympäri maailmaa vieraana ja järjestäjänä
Vierailija kirjoitti:
Eihän nyt mihinkään tuollaiseen asiakaspalvelupäällikön duuniin tarvita vuosien ulkomaillaoloa. Mitä ihmettä oikeasti?
Olen ollut IT-alalla töissä 25v ja kyllä ne asiat joista on kiinnostunut on mahdollista oppia. Ihan ilman kielikursseja ja ulkomaan komennuksia. Eri asia jos se ulkomaankomennus on se mitä sä haluat.
Itse ehkä haluaisin alkaa tuotepäälliköksi.
Ulkomaankomennus välttämätön kansainvälisessä firmassa. Tai sujuva englanti on jo todistetusti hallussa.
Kotona tehtävä siisti sisätyö. Koneella hoitaisin työt.
Ei ole juurikaan koulutusta mutta kokoa löytyy. Ehkä portsariksi tasokkaaseen ravintolaan.
Haluaisin tutkijaksi ja kirjailijaksi.
It asiantuntija, hyvät ja mukavat työkaverit, joiden seurassa työssä jaksaa ja oppii uutta. Kouluttava yritys. Työ talon sisällä, ei konsulttina. Lyhyt työmatka, hyvä palkka.
Suurin osa näistä kriteereistä toteutuu nykyisessä työssä.
Yrittäjä, oma ohjelmistoyritys. Entisen työpaikkani "director" (teekkari) kyllästyi ja laittoi pystyyn oman yrityksen. Otti mukaansa firmasta eri alojen taitajia/asiantuntijoita. Nyt yrittäjänä ansiot yli kaksinkertaisia.
Ei johtajan tarvitse osata muuta kuin palkata taitava ja kokenut henkilöstöpäällikkö. Siitä se lähtee.
Eihän nyt mihinkään tuollaiseen asiakaspalvelupäällikön duuniin tarvita vuosien ulkomaillaoloa. Mitä ihmettä oikeasti?
Olen ollut IT-alalla töissä 25v ja kyllä ne asiat joista on kiinnostunut on mahdollista oppia. Ihan ilman kielikursseja ja ulkomaan komennuksia. Eri asia jos se ulkomaankomennus on se mitä sä haluat.
Itse ehkä haluaisin alkaa tuotepäälliköksi.