Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä olisi unelmatyöpaikkasi ?

Vierailija
09.02.2021 |

Oma toiveeni: Asiakaspalvelupäällikkö. Tietotekniikka. Koulutusta ja jonkin verran kokemusta on Suomessa.
Suoritettava englannin kielikurssi ensin. Edellyttää 1,5 vuoden treenaamista esim. Englannissa alan töissä.
Toinen vaihtoehto: Sairaalan IT-päällikkö. Työyhteisö on mielenkiintoinen. Useimmat kutsumusammatissaan.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt mihinkään tuollaiseen asiakaspalvelupäällikön duuniin tarvita vuosien ulkomaillaoloa. Mitä ihmettä oikeasti? 

Olen ollut IT-alalla töissä 25v ja kyllä ne asiat joista on kiinnostunut on mahdollista oppia. Ihan ilman kielikursseja ja ulkomaan komennuksia. Eri asia jos se ulkomaankomennus on se mitä sä haluat. 

Itse ehkä haluaisin alkaa tuotepäälliköksi. 

Vierailija
22/29 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki matkailuun liittyvä. Olen saanut tehdä unelmatyötäni vuosia, nyt loppu.

Olen tutustunut hotelleihin, viinitiloihin, ravintoloihin, nähtävyyksiin ja aktiviteetteihin ympäri maailmaa vieraana ja järjestäjänä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän nyt mihinkään tuollaiseen asiakaspalvelupäällikön duuniin tarvita vuosien ulkomaillaoloa. Mitä ihmettä oikeasti? 

Olen ollut IT-alalla töissä 25v ja kyllä ne asiat joista on kiinnostunut on mahdollista oppia. Ihan ilman kielikursseja ja ulkomaan komennuksia. Eri asia jos se ulkomaankomennus on se mitä sä haluat. 

Itse ehkä haluaisin alkaa tuotepäälliköksi. 

Ulkomaankomennus välttämätön kansainvälisessä firmassa.  Tai sujuva englanti on jo todistetusti hallussa. 

Vierailija
24/29 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona tehtävä siisti sisätyö. Koneella hoitaisin työt.

Vierailija
25/29 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole juurikaan koulutusta mutta kokoa löytyy.  Ehkä portsariksi tasokkaaseen ravintolaan.

Vierailija
26/29 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tutkijaksi ja kirjailijaksi.

Vierailija
27/29 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

It asiantuntija, hyvät ja mukavat työkaverit, joiden seurassa työssä jaksaa ja oppii uutta. Kouluttava yritys. Työ talon sisällä, ei konsulttina. Lyhyt työmatka, hyvä palkka.

Suurin osa näistä kriteereistä toteutuu nykyisessä työssä.

Vierailija
28/29 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjä, oma ohjelmistoyritys.  Entisen työpaikkani "director" (teekkari)  kyllästyi ja laittoi pystyyn oman yrityksen. Otti mukaansa firmasta eri alojen taitajia/asiantuntijoita.  Nyt yrittäjänä ansiot yli kaksinkertaisia. 

Ei johtajan tarvitse osata muuta kuin palkata taitava ja kokenut henkilöstöpäällikkö.  Siitä se lähtee. 

Vierailija
29/29 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuomari