Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä olisi unelmatyöpaikkasi ?

Vierailija
09.02.2021 |

Oma toiveeni: Asiakaspalvelupäällikkö. Tietotekniikka. Koulutusta ja jonkin verran kokemusta on Suomessa.
Suoritettava englannin kielikurssi ensin. Edellyttää 1,5 vuoden treenaamista esim. Englannissa alan töissä.
Toinen vaihtoehto: Sairaalan IT-päällikkö. Työyhteisö on mielenkiintoinen. Useimmat kutsumusammatissaan.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensihoitaja. Palkka on hyvä ja tehtävät haasteellisia.  Valmius toimia myös sairaanhoitajana.

Vierailija
2/29 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jossa ei puhallutettaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella sisävesilaivan kapteeni ja kesällä opettaja.

Vierailija
4/29 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harpunsoittaja sinfoniaorkesterissa.

Vierailija
5/29 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi tai vartiointiliikkeen esimies.  Ei vaadita mitään mahdottomia.  Ruotsi ja englanti oltava tyydyttäviä. 

Se on oma näkemykseni.  Bonusta on mm. venäjän kielen osaaminen. 

Vierailija
6/29 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole muuta vaatimusta kuin se ettei olisi työpaikkakiusaamista ja saisi tehdä työnsä rauhassa.

Vierailija
7/29 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Optikko! Saisi olla aina lasi kourassa ja piilolaseja olisi kaapit pullollaan.

Vierailija
8/29 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiiin ainakin paljon amfetamiiinia jotta saaan äo ta nostettttua. Mielelläään myös kasvuhormoneja ja anabolisia.

Vierailija
9/29 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kauppakeskussiivoja ja joka työvuorossa teen melko lailla samat asiat. Joskus on työvuoroja, jolloin ei tarvitse puhua kenellekään. Olen aika kunnianhimoton ihminen, joten tällainen suorittava työ sopii, ja vaikka palkkaus on aika huono, niin ihan riittävästi tästä kertyy itselleni.

Kyttään työnantajan avoimia paikkoja, että jos vielä löytyisi kohde, jossa työskennellään aikaisin aamulla tai sulkemisajan jälkeen illalla niin aina parempi. 

Vierailija
10/29 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murhatutkijaksi halusin. Mokasin. Ja sen takia poliisilta meni kyky hukkaan. Tosin kun kerta mokasin niin enpä olisi varmaan kovin hyvä poliisi ollutkaan.

Vierailija
11/29 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintarvikeliikkeen myymäläpäällikkönä ei olisi hassumpi olla.  Asiakaspalveluhenkisyyttä vaativa.

Vierailija
12/29 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ison kartanon omistaja. Maata tuhansia hehtaareita ja itse organisoisin kaiken. Niin maa-kuin metsätaloudenkin.

Vierailija
13/29 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ihan mikä vaan johon rahkeet riittävät.  On paljon töitä joissa henkilöstön vaihtuvuus on suurta.

Jopa yhden tai kahden vuoden tunnollisella työllä pääsee esimieheksi ja palkka nousee ainakin 500€/kk. 

Vierailija
14/29 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole muuta vaatimusta kuin se ettei olisi työpaikkakiusaamista ja saisi tehdä työnsä rauhassa.

Sama! Tosin omalla kohdalla ehkä jää vaan haaveeksi, kun terveyskin on jo mennyt.

Vierailija
15/29 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen työ, jossa ei ole mikään kiire mihinkään. Entisellä yläasteellani oli ainakin kaupungin palkkalistoilla oleva vahtimestari, jonka tavoitti useimiten kopistaan. Palkka voisi olla sellainen, että riittää isokoneisella autolla kruisailuun vapaa-ajan ratoksi. Plussaa, jos työssä pääsisi ajamaan koneilla sekä pakettiautolla vaikka rautakauppaan.

Vierailija
16/29 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiiinoa tavoite on saaavuttaa mahdollisimman paljon rahaa ja pllua. Oikeastaan muu ei kiiinnosta paitsi päihteeet.

Vierailija
17/29 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun mun ei tarvitse enää tehdä sitä työtä, mitä tein pitkään, niin voisin tykätä olla jossain kahvilassa, kirjakaupassa tai kukkakaupassa töissä. Kyllä mä varmaan jotain niissä osaisin tehdä. 

Vierailija
18/29 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla ihan mikä vaan johon rahkeet riittävät.  On paljon töitä joissa henkilöstön vaihtuvuus on suurta.

Jopa yhden tai kahden vuoden tunnollisella työllä pääsee esimieheksi ja palkka nousee ainakin 500€/kk. 

Sinun on otettava huomioon, että olet myös uusien työntekijöiden kouluttaja. 

Vierailija
19/29 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusta lisään, että hyvä vastaanottava työyhteisö ja saisi apua kysyttäessä.

Vierailija
20/29 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä sanoa tässä ettei heti joku loukkaa kysele onko lääkkeet kohillaan onko mielisairas.

No vastaan kuitenkin niitä on useampi sanon yhen .Se on Terroristi Vastainen Työ

YK- Joukois Rauhanturvaoperaatiossa..