Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisitko mielummin työtön, verkostomarkkinoija vai puhelinmyyjä?

Vierailija
09.02.2021 |

Itse valitsisin verkostomarkkinoinnin.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä verkostomarkkinoinissa niin hiertää? Saat itse päättää työaikasi, myydä usein tutkittuja ja hyviä tuotteita, kivan yhteisön ja uusia kavereita. Joo, se vaatii töitä, mutta ei kaiken pidä tullakaan ilmaiseksi. Työ kantaa hedelmää kyllä jossain vaiheessa.

Vierailija
22/41 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähiten noista haluaisin olla verkostomarkkinointi. Siinä menettää äkkiä ystävänsä ja saa kireät välit sukulaisiinsa, kun rupeaa heille pakkomyymään jotain uskomustuotetta tai ylihintaista turhaa krääsää (olen ollut kohteena, kyllä).

Mulla taas meni välit kaveriin siksi, että en ostanut ikinä mitään.

Ja sitten kaikki hänen kaverinsa olivat myös myyjiä... "Tuutko tuppereille, tuutko me&i:lle, tuutko sille ja tälle?" No ei mitään, hyvät kakut oli aina leiponut.

Niin, näin kävi minullekin, ja sain siskoni vihat kun en ostanut ternimaitokapseleita (!!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön. Oma moraalini ei kestäisi verkostomarkkinointia enkä puhelimyynnistä oikein tykkää kun siinä tuputetaan niin paljon turhaa tavaraa.

Vierailija
24/41 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä verkostomarkkinoinissa niin hiertää? Saat itse päättää työaikasi, myydä usein tutkittuja ja hyviä tuotteita, kivan yhteisön ja uusia kavereita. Joo, se vaatii töitä, mutta ei kaiken pidä tullakaan ilmaiseksi. Työ kantaa hedelmää kyllä jossain vaiheessa.

Siinä myydään ylihinnoiteltua paskaa puoliväkisin sukulaisille ja tuttaville.

Tässä oikein hyvä esimerkki: https://murobbs.muropaketti.com/threads/zinzino-uusi-verkostohuijaus-sy…

Ja tuo on erittäin tehoton tapa myydä mitään, kellekään. Murossa laskettu ja perusteltu hyvin.

Vierailija
25/41 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön ehdottomasti. Tosin verkostomarkkinoija on vähän sama asia, jos tulojen kautta miettii.

Vierailija
26/41 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjä voisin olla, jos sitä saa tehdä kotoa. Sehän on melkein sama kuin työtön :D

Vierailija
27/41 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähiten noista haluaisin olla verkostomarkkinointi. Siinä menettää äkkiä ystävänsä ja saa kireät välit sukulaisiinsa, kun rupeaa heille pakkomyymään jotain uskomustuotetta tai ylihintaista turhaa krääsää (olen ollut kohteena, kyllä).

Mulla taas meni välit kaveriin siksi, että en ostanut ikinä mitään.

Ja sitten kaikki hänen kaverinsa olivat myös myyjiä... "Tuutko tuppereille, tuutko me&i:lle, tuutko sille ja tälle?" No ei mitään, hyvät kakut oli aina leiponut.

Mä en taas mennyt koskaan niihin kaverin myyntitilaisuuksiin. Sanoin heti alkuun, etten tule jos lähtee tuohon typeryyteen mukaan.

Sitten se yritti meidän lasten kautta. Juotti niitä litkujansa lapsille leikkitreffeillä ja niin oli hyvää, äiti eikö mekin voitais ostaa sitä mehua jota "Tiina" myy, ku se on niiin hyvää. Se mehu myös poltti rasvaa niiiin hyvin, ettei munkaan tarvis olla enää lihava. < tämä tuli siis lapseni suusta. (Silloin mulla oli raskaudesta jäänyt n. 10 kiloa. En ollut itse huolissani asiasta, se lähtee ajan kanssa... kuten lähtikin.)

Siinä vaiheessa lähdin aika ärräpäissäni käymään kaverilla ja laitoin välit poikki. Myös lasten välit. Ei meidän tarvii olla tekemisissä tuommoisten varttiuunojen kanssa. Yksi parhaita päätöksiä ikinä, näin vuosien jälkeen.

Vierailija
28/41 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska verkostomarkkinoinnin isoin ongelma on juurikin se iso verkosto jolle joudutaan maksamaan bonuksia ja siksi tuotteiden hinnat nousee ihan liian korkealle laatuun nähden. Voitko esimerkiksi mainita jonkun hintalaadultaan hyvän vitamiinivalmisteen, itse en tiedä yhtäkään jos niitä vertaa joihinkin vanhoihin ja tunnettuhin laatumerkkeihin.

Tuo mainitsemasi kiva yhteisö on se asia miksi moni verkostomarkkinointiin liittyy kun koetaan olevan yhtä perhettä, ainakin niin kauan kun ollaan kaikki samaa mieltä. Jos joku erehtyy kyseenalaistamaan firman toimintaperiaatteita tai tuotteita niin hän yleensä joutuu ulos sisäpiiristä. 

Vierailija
29/41 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska verkostomarkkinoinnin isoin ongelma on juurikin se iso verkosto jolle joudutaan maksamaan bonuksia ja siksi tuotteiden hinnat nousee ihan liian korkealle laatuun nähden. Voitko esimerkiksi mainita jonkun hintalaadultaan hyvän vitamiinivalmisteen, itse en tiedä yhtäkään jos niitä vertaa joihinkin vanhoihin ja tunnettuhin laatumerkkeihin.

Tuo mainitsemasi kiva yhteisö on se asia miksi moni verkostomarkkinointiin liittyy kun koetaan olevan yhtä perhettä, ainakin niin kauan kun ollaan kaikki samaa mieltä. Jos joku erehtyy kyseenalaistamaan firman toimintaperiaatteita tai tuotteita niin hän yleensä joutuu ulos sisäpiiristä. 

Zinzino nyt esimerkiksi. Loistava tuote.

Vierailija
30/41 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

työtön

Vierailija
31/41 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan puhelinmyyjä.

Niitä on kaikenlaisia puhelinmyyjiä.

En minäkään lehti, sähköä tai muuta sellaista myisi tai rahaa ruinaisi, mutta kyllä b2b kelpaa.

Vierailija
32/41 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

VM

Vierailija
33/41 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tuo sarkasmia vai olitko ihan tosissasi?

Vierailija
34/41 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollaiset mahdollisuudet olisi tarjolla, niin mieluiten olisin työtön. Mutta koska pystyn vastustamaan mielihalujani pakottaisin itseni puhelinmyyjäksi, moraalini ei joustaisi jäädä työttömäksi jos jotain työtä olisi tarjolla.

Vierailija
35/41 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuollaiset mahdollisuudet olisi tarjolla, niin mieluiten olisin työtön. Mutta koska pystyn vastustamaan mielihalujani pakottaisin itseni puhelinmyyjäksi, moraalini ei joustaisi jäädä työttömäksi jos jotain työtä olisi tarjolla.

Missä sinulla menee raja? Myisitkö itseäsi, lähtisitkö palkkanirhaajaksi? 

Minut on koulutettu pitkälle, olen älykäs ja moraalinen. En suostu tekemään työkseni vahinkoa muille ja itselleni, kun voisin myös tehdä ajallani jotain, mistä on kaikille hyötyä. Joten, noista vaihtoehdoista, työtön. Voisin tehdä väitöskirjaa ja kirjoittaa kantaaottavia juttuja. 

Vierailija
36/41 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mi,qkä siinä verkostomarkkinoinissa niin hiertää? Saat itse päättää työaikasi, myydä usein tutkittuja ja hyviä tuotteita, kivan yhteisön ja uusia kavereita. Joo, se vaatii töitä, mutta ei kaiken pidä tullakaan ilmaiseksi. Työ kantaa hedelmää kyllä jossain vaiheessa.

Tosissani. Oon testannut ja tykkäsin paljon. Kannattaa kokeilla. Jos rahaa olisi enemmän, jatkaisin tilausta.

Vierailija
37/41 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyntityö ei sovi kaikille.

Asennekysymys.

Vierailija
38/41 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mi,qkä siinä verkostomarkkinoinissa niin hiertää? Saat itse päättää työaikasi, myydä usein tutkittuja ja hyviä tuotteita, kivan yhteisön ja uusia kavereita. Joo, se vaatii töitä, mutta ei kaiken pidä tullakaan ilmaiseksi. Työ kantaa hedelmää kyllä jossain vaiheessa.

Tosissani. Oon testannut ja tykkäsin paljon. Kannattaa kokeilla. Jos rahaa olisi enemmän, jatkaisin tilausta.

Joku aika sitten googlettelin verkostomarkkinoinnin kautta myynnissä olevat vitamiinit Suomessa ja niissä yhdessäkään ei ollut kunnollisia vitamiinipitoisuuksia mutta hintaa silti todella paljon. En näe mitään järkeä käyttää verkostomarkkinoinnin vitamiineja kun saatavilla on vahvoja ja laadukkaita vitamiinivalmisteita joissa pitoisuudet riittäviä.

Vierailija
39/41 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sinulla menee raja? Myisitkö itseäsi, lähtisitkö palkkanirhaajaksi? 

Minut on koulutettu pitkälle, olen älykäs ja moraalinen. En suostu tekemään työkseni vahinkoa muille ja itselleni, kun voisin myös tehdä ajallani jotain, mistä on kaikille hyötyä. Joten, noista vaihtoehdoista, työtön. Voisin tehdä väitöskirjaa ja kirjoittaa kantaaottavia juttuja. 

Moni työtön kirjoittelee parasta aikaakin valtion tukemana kantaaottavia artikkeleita Vauvalehden foorumille. Sielunmaisemaan mahtuu moninaisia kontrasteja ja virikkeitä kaikille aisteille ja erilaisia tunnetiloja ruokkivia ärsykkeitä, tervetuloa vain joukkoon.

Vierailija
40/41 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuhuni tuli hiukan oksennusta.

Niin käy aina kun Zinzino mainitaan.