Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti teilla on nakynyt kolmannessa raskaudessa vatsa ja mit muita merkkeja teille tuli ennen kun teitte raskaustestin.

06.08.2006 |

Meillä haaveilla kolmas ja kuukautiset pitäisi alkaa kolmen päivän päästä ja 4 päivää nippaillut aika runsaasti vatsasta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan kolmatta lasta ja merkit joista arvasin olevani raskaana jo ennenkuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa oli nimenomaan nuo alavatsan nippailut, etenkin kun sängyssä ollessani venyttelin oikein kunnolla niin kyllä vihlaisi alavatsalla.

Vatsa pullahti paljon aikaisemmin kuin edellisillä kerroilla, tarkkaan en muista mutta n. rv 9-10 kohdalla. Np-ultrassa kävin rv 12+1 ja silloin mulla oli jo ihan selkeä vatsa, jota oli hieman vaikea peitellä töissä.

Plussaonnea sinulle ! Mä muuten tein kolme päivää ennen kuukautisten oletettua alkua haalean plussatestin Prisman raskaustestillä, ei ollut edes aamupissasta.

Vierailija
2/3 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannessa vatsa pullahti esiin aiemmin, noin viikolla 10. Johtuu varmaan löystyneistä vatsalihaksista ja muista peitteistä. en ole kakkosen jälkeen kunnolla liikuntaa harrastanut.

Ennen plussatestejä oli samoja oireita kuin kahdella ekallakin, aaltoilevaa huonoa oloa ja väsymystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyi päälle päin myöhemmin kuin toinen. Toisessa raskaudessa jouduin siirtymään mammahousuihin tosi aikaisin vatsan pömpötyksen vuoksi ja rv 11 töissä jo arvasivat että olen raskaana.

Kolmannella kerralla kuljin tavallisissa farkuissa miltein rv 16 saakka, kuten esimmäisessäkin ja vatsakin pullahti näkyville vasta tuon jälkeen, oikea vauva vatsa alkoi olla rv 18-19 tienoilla.

Raskauden taas tunnistin tällä kertaa aikaisempaa varmemmin jo ennen plussatestiä, lähinnä oireina haju- ja makuaistin herkistyminen, palelu, väsymys ja jatkuva jano.

Mayella rv 32