Haluan eroon silmälaseista!
Kommentit (15)
Mä en oo uskaltanut mennä. Tiedän että riskit on hyvin pienet, mutta pelottaa silti. Pärjään ihan hyvin silmälasien ja piilarien kanssa, kyse olisi vaan mukavuudesta ja ulkonäöstä. Siksi en ole uskaltanut mennä.
No höh, miten se ikä tähän liittyy? Käyhän tuolla lapset ja mummotkin.
Yksi tuttu kävi laseroitavana ja taisi jopa 2-3 vuotta olla ilman laseja, kunnes joutui taas alkaa käyttämään. Vaikutti ihan siltä, että rahat meni hukkaan.
45v henkilölle suosittelisin jo ennenaikaista kaihileikkausta laseroinnin sijaan.
Menkää ihmeessä jos haluatte vähänkin. Parantaa elämää huomattavasti, tai ainakin helpottaa :) Ei enää likaisia, hävinneitä, rikkinäisiä tai huuruisia silmälaseja, jihuu... En ole katunut päivääkään
Olen hyvin likinäköinen. Onko silmäaseman kirurgipalvelu paras Suomessa? Vai mitä suosittelisitte?
Ap
Laser leikkaukseen meno on sama kuin vetäisit rahat vessanpöntöstä, jos on tarkoitus päästä silmälaseista loppu elämän ajaksi. Mene linssileikkaukseen ja ota moniteholinssi, niin saat olla huoleta loppuajan. Ei tule kaihia, ei kuivumisongelmaa, leikkaustulos ei muutu ikääntyessä jne
Linssileikkaus on kallis, mutta siihen laitetut rahat on pois silmälaseista myöhemmin. Googlaa se, silmälääkärit ja -kirurgitkin ovat uskaltautuneet siihen :)
Vierailija kirjoitti:
Yksi tuttu kävi laseroitavana ja taisi jopa 2-3 vuotta olla ilman laseja, kunnes joutui taas alkaa käyttämään. Vaikutti ihan siltä, että rahat meni hukkaan.
Tiedän myös tällaisen tapauksen. Nyt käyttää laseja taas aamusta iltaan. Tosin nyt lasit on mietoa plussaa, kun ne olivat vahvaa miinusta aiemmin. Lopputulos tosin on sama. Tiedän kyllä myös onnistuneita leikkauksiakin.
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvin likinäköinen. Onko silmäaseman kirurgipalvelu paras Suomessa? Vai mitä suosittelisitte?
Ap
Naapurini Asid voi leikata satkulla. On silmälääkäri, mutta tutkintotodistus ja passi lipsahti Itämereen.
Vain, jos se poistaisi myös ikänäön ja näkisin joka etäisyydelle yhtä hyvin kuin laseilla. Ja että silmät eivät kuivuisi.
Kaveri kävi leikkauksessa ja ei näe nykyään kuivien silmien takia, mitkään tipat ei kosteuta riittävästi.
joko sinulla on ikänäköä?
mene ihmeessä, suosittelen