Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö ahmijan pitää aina kaapit tyhjänä vai oppiiko hän syömään normaalisti?

Vierailija
09.02.2021 |

Annospussit eivät auta kun syö kaikki pussit kerralla. Vinkkejä? Itse käytän annosrasioita ihan kätevyyden vuoksi ja ehdotin samaa nerokkaanakin ideana. Ei kuulemma toimi kun pussit ja rasiat saa kerralla pois pakastimesta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä opin syömään normaalisti juurikin niin että kerran päivässä tein ruokaostokset ja kaappeihin ei mitään ylimääräistä. Nyt 4 vuotta myöhemmin pystyn jo jättämään kaappien sisällön rauhaan enkä enää ahmi kaikkea kerralla. 

Vierailija
2/2 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehoni oppi olemaan tyytyväinen kun se sai oikeanlaista ruokaa eli ravinteikasta ja tarpeeksi rasvaa. Ts. BED pysyy kurissa vähähiilihydraattisella ruokavaliolla. Tiedän, että kaapissa on karkkipusseja ja pakastimessa jäätelöä. Leipää on kotona, mutta minun ei ole pakko vetää kymmentä herkkuvoikkaria ihan vaan himooni. Voin syödä halutessani yhden voileivän, jätskin, rivin suklaata tms. Ja se jää siihen, ei mitään vaikeuksia.

Alkuun söin niin paljon kun mieli teki, rasvaista vhh-ruokaa. Parin viikon kuluttua kehon ravintovarat oli täytetty ja nykyään syön 2-3 normaalikokoista, ravitsenaa ateriaa (lihaa, maitotuotteita, kasviksia) päivään (vaihdellen kalorit jotain 1600-2200). Voin hyvin, laihdun ja ahmimiset pysyy kurissa. Sen, minkä luulin olevan mielenterveyden häiriö, olikin jotain ihan muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla