Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hengenvaarallisesti lihava -ohjelmassa moni on lihonnut vain lantiolta, ei esim kasvoista

Vierailija
09.02.2021 |

Sellainen kuin uimarengas ympärillä ja muutoin vain vähän pyöreä. Noinko rasva kertyy, jos menee tietyn rajan yli?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tummaihoisilla on aina sellainen räystäsperse.

Vierailija
2/11 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten kai kertyy lantiolle, kun siinä on eniten tilaa, mutta onhan niillä valtavan paksut käsivarretkin, ja jaloissa aina niitä isoja möykkyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lymfedeema roikkuu.

Vierailija
4/11 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu geeneistä. Itsellä ei mene helposti vatsaan, mutta kasvot turpoavat vammaisen näköiseksi palloksi jo 10 kilon ylipainolla. 20kg niin ei edes tunnista enää minuksi kunnolla.

Toisilla ylimääräistä läskiä 110kg ja samanlaiset kasvot kuin 110kg laihempana, mitä nyt hieman pehmeämpi leukalinja.

Vierailija
5/11 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne mun mielestä on valtavia ihan joka puolelta mutta kai keskivartalossa on suurin yhtenäinen pinta-ala mihin mahtuu läskiä. Niistä läskisiskoksista isommalla on kertynyt läskiä myös otsaan, mikä on kyllä jo melko outoa.

Vierailija
6/11 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne mun mielestä on valtavia ihan joka puolelta mutta kai keskivartalossa on suurin yhtenäinen pinta-ala mihin mahtuu läskiä. Niistä läskisiskoksista isommalla on kertynyt läskiä myös otsaan, mikä on kyllä jo melko outoa.

Noista siskoksista, vähän huolettaa että niiltä menee näkökyky kun silmät jäävät sinne rasvan keskelle piiloon. Toivottavasti laihtuvat.

Vierailija
7/11 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu geeneistä. Itsellä ei mene helposti vatsaan, mutta kasvot turpoavat vammaisen näköiseksi palloksi jo 10 kilon ylipainolla. 20kg niin ei edes tunnista enää minuksi kunnolla.

Toisilla ylimääräistä läskiä 110kg ja samanlaiset kasvot kuin 110kg laihempana, mitä nyt hieman pehmeämpi leukalinja.

Mulla on tällaiset geenit. Paitsi että pitäisi olla reilusti alipainoinen, että naama näyttäisi normaalilta :( Tää on niin tyhmää, kun naamaa ei edes voi peittää millään niin kuin vartaloa vaatteilla. Tai no nyt voi tietysti maskilla.

Vierailija
8/11 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei mene koskaan kasvoihin ja jalkoihin, mutta maha alkaa kasvaa. 

Vierailija
9/11 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras oli se 200kg joka ei laihtunut grammaakaan ilman sairaalareissua.

Vierailija
10/11 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenoilla kertyy vatsaan ja rintoihin. Päärynöillä lanteille, pyllyyn ja reisiin jne.

Vierailija
11/11 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niitä lymfoomia ei voida leikata ennenkuin niistä kasvaa noin valtavia?

Miten ne omaiset voivat vain katsella kun kauheita sinipunaisia patteja kasvaa ja kasvaa?

Lihomisenkin jotenkin ymmärrän, siis etteivät havahdu kun ovat itsekin usein lihavia, mutta en etteivät niitä patteja. Iho hautuu niiden alla ja haisee varmaankin kamalalle.

Hyvä etteivät laskokset kasva matoja, ehkä niitäkin.

Itse olen myös tyyppiä keskivartalon lihava. Jalat ja yläosa ei kerrytä rasvaa niin paljon kuin keskivartalo.

Olen miettinytkin, että millainenhan olisin jos olisin noissa lukemissa.