Onko teistä positiivista että parisuhteessa laitetaan erossa ollessa tämmöisiä viestejä?
Vihjailevia ja ehdottelevia s*ksiviestejä siitä mitä kumppani toivoo tehtävän kun seuraavan kerran tavataan? Käytetään rivoa kieltä viestein että suullisesti tavatessa? Kammoaisin tuommoista käytöstä
Kommentit (24)
Onko osa parisuhteessakin tuollaisia siveyden sipuleja, että tuhmien kirjoittelukin on hirveää? Sek siä ajattelette kerran kuussa? Siunatkoon niitä miehiä, jotka tuollaisissa suhteissa ovat.
Vierailija kirjoitti:
Onko osa parisuhteessakin tuollaisia siveyden sipuleja, että tuhmien kirjoittelukin on hirveää? Sek siä ajattelette kerran kuussa? Siunatkoon niitä miehiä, jotka tuollaisissa suhteissa ovat.
Miten voit olla noin sokea? Et näytä ymmärtävän, että ihmiset ovat erilaisia ja haluavat eri asioita. Se mikä toimii sinulle, ei välttämättä toimi toiselle etenkään jos ei pidä roisista puheista ja teoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai white trash-meininkiä, hahhah. Jonnet ei näköjään muista, millaisia puheluita saatiin salakuunneltua, kun prinssi Charles ja Camilla vehtasivat "salassa". Prinssi mm. toivoi voivansa olla Camillan tamponi. Kaipa se Englannin kuningashuonekin on sitten white trash.
Seksistä puhuminen on ihan normaalia, myös tekstiviestein. Ja ihan fiksuahan se on kertoa, mitä toivoo. Tätähän ovat parisuhde- ja seksiterapeutit yrittäneet tolkuttaa pitkään, koska ei se kumppani ole ajatustenlukija.
Omista toiveista voi keskustella kumppanin kanssa aikuisten lailla eikä siihen tarvita roskeja sanoja tai puhetta mutta valkoisella roskalla on oma alatyylinsä.
Ai että pitää sanoa esim että toivoisin sinun suorittavan minulle cunnilingusta? Ei voi sanoa että nuole pillua? Olet naurettava.
On varmaan välimuotojakin eikä vain ääripäitä. Voi esim sanoa, että kun näemme, olisi ihana jos olisimme oikein lähekkäin.
Tämän on pakko olla vitsi. Jos kumppani sanoisi minulle haluavansa olla oikein lähekkäin, en kyllä mitenkään pystyisi siitä päättelemään hänen haluavan pillun nuolentaa. Itse asiassa en uskoisi hänen edes haluavan seksiä vaan halailua tmv.
Siinä toinen, joka ei ymmärrä, että lähekkäin olo ei tarkoita sitä mitä kirjoitit vaan hyvää ja hellää r*kastelua, mihin kuuluu halailu ja hyvänä pitäminen.
Tämän on pakko olla vitsi. Jos kumppani sanoisi minulle haluavansa olla oikein lähekkäin, en kyllä mitenkään pystyisi siitä päättelemään hänen haluavan pillun nuolentaa. Itse asiassa en uskoisi hänen edes haluavan seksiä vaan halailua tmv.