Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka päättää, pääseekö kaupungille töihin? Esim lähihoitaja tai keittäjä, Tampere tai Espoojne. ? Miten

Vierailija
09.02.2021 |

sinne haetaan töihin? Esim vaikka Tampereen kaupungilla on auki kokin toimi koulun keittiöllä, kuka sen päättää että kuka palkataan?
-tyhmä työtön -

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet TE-toimistoon.Ne kyllä määrää mihin sinä haet.

Vierailija
2/6 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätevimmät ja sopivimmat valitaan haastatteluihin. Ne valinnat tekee yleensä esim keittiön kohdalla ruokahuollon päällikkö. Sitten haastattelussa on todennäköisesti mukana tämä päällikkö ja sitten mahdollinen tuleva lähiesimiehesi siis keittiön pomo. He tekevät lopullisen valinnan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kaupungille töihin. Äiti työskenteli 25v kaupungilla. En kehtaa kysyä, miten pääsi sinne, pitäisi minua tyhmänä, olen melkein 40v.

Ap

Vierailija
4/6 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pätevimmät ja sopivimmat valitaan haastatteluihin. Ne valinnat tekee yleensä esim keittiön kohdalla ruokahuollon päällikkö. Sitten haastattelussa on todennäköisesti mukana tämä päällikkö ja sitten mahdollinen tuleva lähiesimiehesi siis keittiön pomo. He tekevät lopullisen valinnan.

Kiitos.

Vierailija
5/6 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yksikkö rekrytoi, jonne tarvitaan tekijää. Rehtori haastattelee opettajat ja ylivahtimestari vahtimestarit. 

Vierailija
6/6 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat hakemuksen ja odotat kutsua työhaastatteluun. Onhan sulla pätevyys näihin haluamiisi työtehtäviin?

Rekrytoinnista päättää kaupungin HR sen jälkeen, kun haastattelun tehnyt lähiesimies on työnhakijaa työtehtävään suositellut. Tämän jälkeen on parin viikon valitusaika muilla, jotka ovat samaa paikkaa hakeneet. Oma kokemus Espoosta. Kaupungilla olen ollut nyt töissä 5 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi