Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Aino joutui liioittelemaan oireita päästäkseen koronatestiin, testi paljastui positiiviseksi

Vierailija
09.02.2021 |

Nuori nainen kertoo, että lievät flunssaoireet eivät riittäneet koronatestiin pääsyyn.
Testiaika lopulta löytyi, kun Aino liioitteli oireitaan.
Ainolla ja myös hänen miesystävällään havaittiin koronatartunta, kun heidät testattiin.
Tämän peruteella tuhannet ja taas tuhannet koronatartunnat jäävät Suomessa täysin pimentoon syystä että testeihin ei pääse.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä sitten levittävät tautia...

Vierailija
2/13 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Ainolla ja hänen miehellään on virusmutaatio olisivat he nytkin levittämässä muuntovirusta ympäriinsä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä missä Aino asuu, mutta pelkän nuhan perusteella saa pk-seudulla ajan koronabotista. Nuha ilman matkoja, altistumista, tai huoltovarmuus ammattia. Testasin nimittäin itse kun nenä on vähän vuotanut.

Vierailija
4/13 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä missä Aino asuu, mutta pelkän nuhan perusteella saa pk-seudulla ajan koronabotista. Nuha ilman matkoja, altistumista, tai huoltovarmuus ammattia. Testasin nimittäin itse kun nenä on vähän vuotanut.

Joo Suomi on muutakin kuin pääkaupunkiseutu jonne kaikki raha valuu.

Vierailija
5/13 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nuha ei ollut kuviteltua?

Vierailija
6/13 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti, miten Anna närkästyneenä totesi, ettei koronan leviäminen lopu jos testeihin ei pääse. No, hän itse oli saanut taudin BAARISTA. Baareissa luuhaaminen ei kai sitten vaikuta leviämiseen 🥴

Vierailija
7/13 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika oudolle että ei pääse. Täällä ainakin saa ajan hyvin helposti ja asutaan yli 400 km päässä pääkaupungista. Tosin läheskään kaikki tuskin haluavat kovin pienin oirein lähteä 20-30 km päähän testiin. Joskaan niit mahdollisuuksia levittää tautiakin on aika vähän.

Vierailija
8/13 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippututkija arvioi, että syksyllä 2020 Suomessa oli 100 000 - 200 000 koronatartuntaa.

Onkohan määrä nyt jo yli 300 000?

Vierailija
9/13 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huippututkija arvioi, että syksyllä 2020 Suomessa oli 100 000 - 200 000 koronatartuntaa.

Onkohan määrä nyt jo yli 300 000?

Kuka tämä sun huippututkija on? Mihin hän arvionsa perustaa? Kenen palveluksessa hän työskentelee?

Vierailija
10/13 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa ainakin varataan aika ihan itse eikä kukaan kysele oireita. Outoa että ei muka pääse. Olisko Aino vähän liioitellut kun halusi varttituntinsa julkisuudessa...

Vierailija
11/13 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu omituiselta, kun koronabotissa tekee testin, niin pelkkä nuha ohjaa testiin. Juuri kokeilin, vastasin kaikkiin muihin kysymyksiin ei ja ilmoitin että minulla on nuha, ohjaa testiin.

Vierailija
12/13 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino on ymmärtänyt väärin, tai sitten huijaa. Kyllä on kansallinen linjaus nyt, että yhdestä oireesta testiin. 

Onko hän sitten sanonut jotain epämääräistä "ei mulla oo kurkku kipee, ei oo yskä ei nuha ei kuume, mutta on mulla flunssa.."

Vierailija
13/13 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuonne testiin ohjata, kun vaan väittää että on ehkä altistunut jonkun kontaktin kautta? Käsittääkseni testiin pääsee aina halutessaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi