Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiitos sinulle joka availet purnukoita kaupassa

08.02.2021 |

Ostan harvoin itselleni mitään erikoista kalliimpaa.

Ostin nyt vihdoin haluamani kasvomaskiputkilon vaikka yleensä en raaski moisia hankkia.
Olipa todella mukava huomata kotona juuri ennen kun se pitäisi laittaa naamaan, että putkilon suulla on kuivunutta maskia 😫

En vaan pysty laittamaan sitä naamaani.

Voitteko ystävällisesti jättää kosmetiikkatuotteet avaamatta kaupassa. Avattu tuote saisi ehdottomasti olla ostopäätös.

Kiitos sulle joka onnistuit pilaamaan mun hemmotteluhetken.

Ketuttaa niin ettei veri kierrä.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä.

Vierailija
2/36 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikkapurnukasta olen joskus ottanut sormella hieman ja paistopisteellä sormeillut hillomunkkeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkäähän luulko. Myyjälle kysymys, asia selvisi.

Vierailija
4/36 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielistä tosiaan. Toivon että kaikki nuo "testailijat" jäisi kiinni.

Vie sinä tuo tuote rakaisin ja pyydä vaihtamaan se.

Itse ostan vaan nettikaupoista tai otan hyllyn taaimmaisen tuotteen.

Vierailija
5/36 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin kerran hyllystä pumppupullon saippuaa ja olin laskemassa sitä koriini, kun se pumppuosa putosi pois ja saippua levisi ruokaostosten päälle. Joku haistelijaidiootti oli senkin pullon avannut, eikä ollut viitsinyt edes laittaa sitä kunnolla takaisin kiinni.

Vierailija
6/36 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testerit!

Vierailija
7/36 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munat tarkastan aina että ovat ehjiä, miksi maksaa hajonneista munista. Joku äijä oli kuulemma availlut kymmeniä munakennorasioita ilmeisesti etsien rasiaa jossa on suurimmat munat, tuo on tuomittavaa.

Vierailija
8/36 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikkahillopurkki on muutaman kerran ollut löysällä. Olisko tuo aiempi kommentoija ollut asialla tai sitten on joku yhtä vinksahtanut ollut asialla.

Vierailija
9/36 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vain sinetillä suljettua kosmetiikkaa. Päädyin tähän, kun kerran Sokoksen 3+1-päivillä näin ihmisten testaavan ja aukovan kaikki huulipunat laarista sävyä etsiessä.

Vierailija
10/36 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse availin ennen purnukoita (en ruokaa), esim. haistaakseni huuhteluainetta, kun ei rehellisesti sanottuna tullut mieleenkään, että se olisi mikään ongelma. Lopetin sen kylläkin vuosia sitten, kun minua sivistettiin, että se on hygieniariski. Mutta edelleen olen sitä mieltä, että testerit pitäisi olla myös esim juuri pesuaineissa yms. joissa on tuoksua.

Nythän ei ole koronan takia testereitä edes kosmetiikassa, ja olipa ärsyttävää ostaa uutta ripsiväriä, kun ei pystynyt tarkistaa minkälainen harja ripsarissa on.

Vierailija
11/36 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokauppaostaminenkaan ei aina auta. Olen saanut huulikiiltoja, joista sinetit murrettu. :(

Olisiko olleet tuotepalautuksia.

Vierailija
12/36 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse availin ennen purnukoita (en ruokaa), esim. haistaakseni huuhteluainetta, kun ei rehellisesti sanottuna tullut mieleenkään, että se olisi mikään ongelma. Lopetin sen kylläkin vuosia sitten, kun minua sivistettiin, että se on hygieniariski. Mutta edelleen olen sitä mieltä, että testerit pitäisi olla myös esim juuri pesuaineissa yms. joissa on tuoksua.

Nythän ei ole koronan takia testereitä edes kosmetiikassa, ja olipa ärsyttävää ostaa uutta ripsiväriä, kun ei pystynyt tarkistaa minkälainen harja ripsarissa on.

Opettele lukemaan tuoteselosteita, siellä ne hajusteet on listattu. Jokaisesta ripsarista löytyy myös kuvat netistä.

Vierailija
13/36 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yItse availin ennen purnukoita (en ruokaa), esim. haistaakseni huuhteluainetta, kun ei rehellisesti sanottuna tullut mieleenkään, että se olisi mikään ongelma. Lopetin sen kylläkin vuosia sitten, kun minua sivistettiin, että se on hygieniariski. Mutta edelleen olen sitä mieltä, että testerit pitäisi olla myös esim juuri pesuaineissa yms. joissa on tuoksua.

Opettele lukemaan tuoteselosteita, siellä ne hajusteet on listattu. Jokaisesta ripsarista löytyy myös kuvat netistä.

Pakko sanoa, ettei se tuoteseloste kerro laisinkaan, miltä tuote mun nenääni haisee, mutta en tee asiasta ongelmaa, ostan sokkona ja kun löydän tuoksun josta tykkään, ostan jatkossa aina samaa.

Vierailija
14/36 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tämä korona-aika on muuttanut mielikuvia sanasta kasvomaski tai pelkkä maski. Meni hetki ennen kuin tajusin, että aloittaja puhuu sellaisesta naamiosta jota levitetään naamalle ja annetaan kuivua. Ihmettelinkin että miksi suojamaski on jossain putkilossa ja miten se on voinut kuivua putkilon suulle 😂

Vierailija
15/36 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muna-inspector kirjoitti:

Munat tarkastan aina että ovat ehjiä, miksi maksaa hajonneista munista. Joku äijä oli kuulemma availlut kymmeniä munakennorasioita ilmeisesti etsien rasiaa jossa on suurimmat munat, tuo on tuomittavaa.

Mutta ei kai ne munat rikki mene, vaikka kennoja availisi? En siis ymmärrä miten nämä kaksi lausetta liittyivät toisiinsa.

Vierailija
16/36 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvomaski? Eikö se ole kasvonaamio. Kasvomaski taas se, millä suojaudutaan viruksilta ja muilta bakteereilta.

Vierailija
17/36 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto, millainen toope pitää olla, että luulee olevan OK aukoa huuhteluainepulloja tai YHTÄÄN MITÄÄN tuotteita kaupassa.

Vierailija
18/36 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat kiittää?

Vierailija
19/36 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai se tuoksu ja tuoksun voimakkuus tulee nenään, kun lukee ainesosaluetteloa?

Vierailija
20/36 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testerit!

Niitä ei ole. Dödö ja saippua purkeille olis hyvät. Mutta vasta koronan jälkeen.