Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko jo leikkauttaneet 70-luvun tyylisen shag-kampauksen, joka on nyt tullut muotiin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh, ihan tavalliset hiukset, mikä noissa nyt on erikoista? Hiusmuodin nyt yleensäkin tulisi olla yksilölle itselleen, ei kulloisellekin muotivillitykselle, sopiva. Onko tämä jonkun kampaamo-yrittäjän epätoivoinen yritys saada asiakkaita? 

Vierailija
2/8 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin, mutta ei sovi mun pyöreille sydämenmuotoisille kasvoille. Jotenkin näytän vanhalta otsatukan kanssa :(

N27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo meni jo, mullet on nyt kuuminta hottia. Itse haluaisin leikata mulletin..

Vierailija
4/8 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoiset hiukset näyttää hyvältä vain äärimmäisen hyvännäköisillä ihmisillä. Jos tavan tallaaja Pirjo 47v leikkaa hiukset noin, ja laittaa sotkuisesti pörröön, niin näyttää lähinnä pulimuijalta joka leikkasi hiukset keittiösaksilla pimeässä yleisessä vessassa ja unohti harjata ne aamulla.

Kysymykseen: en

Vierailija
5/8 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuommoiset hiukset näyttää hyvältä vain äärimmäisen hyvännäköisillä ihmisillä. Jos tavan tallaaja Pirjo 47v leikkaa hiukset noin, ja laittaa sotkuisesti pörröön, niin näyttää lähinnä pulimuijalta joka leikkasi hiukset keittiösaksilla pimeässä yleisessä vessassa ja unohti harjata ne aamulla.

Kysymykseen: en

XD

Vierailija
6/8 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mullet aina max olkapäille saakka? Millainen 70-luvun tyylinen leikkaus olisi yli rintojen meneville pitkille hiuksille?

Vierailija
7/8 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/8 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mullet aina max olkapäille saakka? Millainen 70-luvun tyylinen leikkaus olisi yli rintojen meneville pitkille hiuksille?

No tuo shaggy just. Vaikka voithan kokeilla mullettia pidemmillä haituvilla. Voi olla aika persoonallisen näköinen :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi