Haluaisitko olla hippi? Poltella pilveä ja syödä suklaakeksejä auringossa vailla huolia?
Tekisikö mieli jätttää nykyinen elämä ja ruveta hipiksi?
Kommentit (25)
14-vuotiaana en muusta haaveillutkaan. Boheemi taiteilija. Ihanan epärealistista.
Palan herkästi, enkä erityisesti pidä suklaasta tai pilvestä.
Luit ajatukseni... Ahdistaa nykyinen opiskelutahti eikä loppu ole vielä edes lähellä... Ja sen jälkeen odottaa sitäkin raskaampi työelämä ja paskat työehdot... Ellen palaa Suomeen ennen kuin kuppi kaatuu lopullisesti
En, minä tykkään peseytyä ja tuoksua hyvältä.
Voiko hippi syödä suklaataa? Pilvi on tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Voiko hippi syödä suklaataa? Pilvi on tylsää.
Kyllä ainakin 70-luvulla söivät. Nyky”hipeistä” en tiedä
En välttämättä pilveä, mutta suklaakeksejä voisin syödä ja kuunnella samalla Stevie Nicksiä ja tanssia. Ilman huolia tietysti.
N27
Eiks Ruisrock ole Suomen Woodstock?
Minulle hippiys on luontoihminen jota ei kiinnosta edetä uralla tai tienata paljon rahaa, tai olla osa KILPAILUyhteiskuntaa.
Päihteiden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Hippi on rakkautta. Kyllä haluan olla hippi.
Kyllä, haluan! Eläkeläisenä viimeistään haluan elää hippielämää. Tissutella päivät pitkät punaviiniää ja poltella pilveä. Nukkua silloin, kun nukuttaa. Elää ilman aikatauluja.
Kyllähän sitä kesäisin aina hetkisen leikkii hippeilijää mutta nopeasti siihen makoiluun kyllästyy ja haluaa taas jotain aktiivista toimintaa elämään
Sitten eläkkeellä kirjoitti:
Kyllä, haluan! Eläkeläisenä viimeistään haluan elää hippielämää. Tissutella päivät pitkät punaviiniää ja poltella pilveä. Nukkua silloin, kun nukuttaa. Elää ilman aikatauluja.
En halua romuttaa unelmiasi, mutta iän myötä krapulat pahenevat. Puoli pulloa punkkua ja tiedät juoneesi ne, niin epäreilua..
T.punkkua ikävöivä eläkeläinen
Vierailija kirjoitti:
Sitten eläkkeellä kirjoitti:
En halua romuttaa unelmiasi, mutta iän myötä krapulat pahenevat. Puoli pulloa punkkua ja tiedät juoneesi ne, niin epäreilua..
T.punkkua ikävöivä eläkeläinen
Tiedän 80-vuotiaita karavaanareita, jotka juopottelevat ihan reilusti vielä tuon ikäisenäkin. Olen nähnyt kun olen käynyt vierailemassa vanhempieni asuntovaunulla asuntovaunualueella.
Mikä estää olemasta hippi?
T. Hippi
p.s.: Opiskelen, käyn kesät töissä ja harrastan liikuntaa. Ei hippeys tarkoita makoilua.
Olen hippi ilman päihteitä ja en pidä auringossa makailusta. Teen sitä mitä haluan ilman rajoja
Hippi ei ole sama asia kuin huumeidenkäyttäjä.
Hippi on luonnonlapsi joka suosii enemmän luomua, puhtautta yms., ei mitään huumeita.
Pössyttely nukuttaa