Viettelispä joku mun miehen
Voisin maksaa rahaa, jos joku iskis mun miehen vaikka työmaalta tai ravintolasta ja tulisi meidän kotiin, josta heidät "yllättäisin". Saisin hyvän syyn erota tuosta miehestä, kun mussa ei muuten ole naista siihen :-(
Kommentit (26)
Mulle yksi nainen kertoi eronneensa tällä tavalla. Pakoreaktio oli selviö, en halunnut olla missään tekemisissä tällaisen naisen kanssa.
Seurustelin ylimustasukkaisen, narsistia piirteitä omaavan miehen kanssa. Hän ei halunnut päästää minusta irti sitten millään.
Toivoin ja rukoilin että jostain ilmestyisi ihana nainen johon mieheni rakastuisi.
Ei ilmestynyt mutta onneksi tuli sydänkohtaus ja minä sain vapauteni.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin ylimustasukkaisen, narsistia piirteitä omaavan miehen kanssa. Hän ei halunnut päästää minusta irti sitten millään.
Toivoin ja rukoilin että jostain ilmestyisi ihana nainen johon mieheni rakastuisi.
Ei ilmestynyt mutta onneksi tuli sydänkohtaus ja minä sain vapauteni.
Onnenpekka. Et ymmärräkään mikä tuuri sulla kävi. Lottoan joka viikko vain siinä toivossa että voitan ja pystyn maksamaan itseni ulos suhteesta (pitkä tarina). Tämä antaa toivoa että ihmeitä todella tapahtuu. Kunpa tapahtuisi mullekin. Mielellään joku positiivinen ihme jos saan toivoa. Nuorempi varakas nainen rakastuu mieheeni.
Ei hemmetti, ottakaa vastuu omasta elämästänne!
Niin joo. Ap on siis persaukinen. I get it.
Veikkaan kyllä ettei ammattivalittajan mies maksa edes kahvia.