Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saa tehtyä kuohkean pannukakun?

Vierailija
08.02.2021 |

Melkein aina pannukakku on semmoista märän litsakkaa. Olin nuorena yksityisessä päiväkodissa töissä. Siellä oli oma keittiö, jonka emäntä teki välillä pannukakkua. Se oli kuohkeaa. Harmittaa etten koskaan pyytänyt häneltä reseptiä. Mikä mahtaa olla kuohkeuden salaisuus?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko leivinjauhetta? Mä saan sillä ainakin sellaisen kuohkean. Ennen en laittanut leivinjauhetta niin tuli sellainen osittain lätsähtänyt.

Muuten ihan perusohjeella. Paitsi, että itse laitan pannaritaikinaan sokeria ja vaniljasokeria. Ja tietty rasvaa.. 😁 Kaikki eivät laita, makuasia.

Vierailija
2/2 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitatko leivinjauhetta? Mä saan sillä ainakin sellaisen kuohkean. Ennen en laittanut leivinjauhetta niin tuli sellainen osittain lätsähtänyt.

Muuten ihan perusohjeella. Paitsi, että itse laitan pannaritaikinaan sokeria ja vaniljasokeria. Ja tietty rasvaa.. 😁 Kaikki eivät laita, makuasia.

En itse asiassa muista olenko laittanut leivinjauhetta. Siitä on jo monta vuotta kun olen kokeillut tehdä pannukakkua. Voi olla että en ole laittanut. Täytyy kokeilla leivinjauheen kera.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla