Millainen ihminen katsoo niitä Haluan morsiuspuvun -ohjelmia? Ja miksi?
Olen pari kertaa katsonut pätkän sieltä, toisen täältä ja usein morsiamet ovat kovin epäesteettisiä tatuointeineen. Muutenkin minusta tylsä ajatus katsoa, kun joku sovittaa pukua. Eli miksi katsotte?
Kommentit (22)
Kyllä täällä joku varmasti katsoo.
Minä!! Olen tylsistynyt metsässä asuva rumilus. On kiva katsoa kun jotkut ovat onnellisia ja tohkeissaan puvuista.
Älytöntä touhua tuollaisen kuvaaminen.
Sitten ne vielä maksavat aivan järjettömiä summia. Ei kukaan normaali ihminen maksaisi hääpuvusta niin paljon.
Minä katson välillä. Kiva katsoa, millaisia hääpukuja on ja minkä hintaisia.
Olen katsonut Discoveryltä englantilaista plus kokoisten hääpukuohjelmaa. Harvalla morsiamella on tatuointi tai räväköitä kampauksia. Jotenkin tosi sympaattinen ohjelma, miten ihmisten itsetuntoa rakennetaan kasaan ja tietysti ihanaa, että löytävät juhlapäiväänsä vaatteen, josta pitävät.
En ole koskaan mennyt naimisiin enkä enää koskaan mene, ainakaan tuollaisessa mekossa, joten on ihan kiva miettiä sitäkin, millainen look itsellä olisi ollut ja mikä itselle sopisi.
Vierailija kirjoitti:
Älytöntä touhua tuollaisen kuvaaminen.
On niitä huonompiakin ohjelmia olemassa.
Minä katsoin, en oikein enää jaksa.
Mutta olihan se ihanaa katsottavaa, miten ihmisen onni on kiinni siitä oikeasta vaatekappaleesta - miten edes hinta ei tullut välttämättä esteeksi jos täydellinen mekko löytyi.
Miten ihanaa olisi, jos suurin omista ongelmistani olisi löytää ihana morsiuspuku. Viis siitä sulhasesta, paitsi että sekin rakastuu lopulta koettuun ja kaikki itkee jonkun ihanan pitsi/tafti/satiinikankaan vuoksi.
Oih.
Minä katselin noita ohjelmia silloin, kun oli vielä telkkari. Katselin ihan pukujen vuoksi, mutta nehän ovat useimmissa sarjoissa sivuosassa, kun riiteleminen on tärkeintä.
Kyllästyin amerikkalaisiin ohjelmiin aika nopeasti, eivätkä britti- ja aussiversiotkaan jaksaneet innostaa. Se, mihin en kyllästynyt useammallakaan katselukerralla, oli plus-kokoisten brittien morsiuspukuohjelma. Siinä oli ihan oikeita ihmisiä, joille soviteltiin ihan oikeita pukuja, joiden hinnat olivat 800 ja 2000 punnan välillä. Hintaa ei koskaan kyllä edes mainittu; taisi olla ainoa ohjelma, jossa ei hinta ja bling bling ja vilkkuva napa ollut pääosassa. Katsoisin mieluummin jotakin kunnollista suunnittelu- ja ompeluohjelmaa, mutta ei niitä ole.
Vastaus: pukuompelusta kiinnostunut keski-ikäinen sinkku, joka ei ole koskaan seurustellut eikä ole koskaan menossa naimisiinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut Discoveryltä englantilaista plus kokoisten hääpukuohjelmaa. Harvalla morsiamella on tatuointi tai räväköitä kampauksia. Jotenkin tosi sympaattinen ohjelma, miten ihmisten itsetuntoa rakennetaan kasaan ja tietysti ihanaa, että löytävät juhlapäiväänsä vaatteen, josta pitävät.
En ole koskaan mennyt naimisiin enkä enää koskaan mene, ainakaan tuollaisessa mekossa, joten on ihan kiva miettiä sitäkin, millainen look itsellä olisi ollut ja mikä itselle sopisi.
Katsot siis lihavia ihmisiä hääpuvuissa. MIKSI?
Ihan parasta, jos esim.kipeänä kotona...
Jään aina välillä nalkkiin Kleinfedt-versioon , koska ne on niiiiiiin mun maailmani ulkopuolelta.
Koko siihen astinen elämä on uneksittu morsiamena olosta . Ostoksille tullaan n.5-10 hengen seurueella ja ehdottomasti heidän kaikkien pitää se puku hyväksyä, auta armias jos äiti ei tykkää. Seuraa draamaa. Kuka sitä pukua käyttää morsian vai sen mutsi ?
Muistellaan ja itketään 25v sitten kuollutta mummoa siinä sovitellessa.
Ja ennen kaikkea ne maksaa siitä pari tuntia päällä olevasta hameesta pienen auton verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi en? Sympaattinen ohjelma, kivoja hääpukuja, persoonalliset ja sydämelliset omistajat liikkeessä, asiakkaatkin mukavan oloisia ja uskomatonta miten heistä saadaan niinkin hyvän näköisiä ja ihana nähdä ihmisen hehkuvan onnesta.
Minä katson niitä joskus "vahingossa". Siis avaan telkkarin taustaääneksi, ja surffaan jonkun neutraalin kanavan siihen. Usein se sattuu olemaan joku noista hääpukuohjelmista. Sitten sitä tulee samalla silmäiltyä, koska niihin vaan jää jotenkin koukkuun :D Usein niissä on jokin sellainen morsian, joka on jollain tapaa erikoinen, ja sen takia sitten tulee katsottua tarkemmin.
Mutta ihan sillain katsomalla en niitä katso, että varta vasten asettuisin telkkarin ääreen kyseistä ohjelmaa varten.
Olen plus nelikymppinen perheenäiti, amk koulutus ja työelämässä. Kun halusit tietää, millaiset ihmiset katsoo.
Katsoin välillä niitä alkuperäisiä amerikkalaisia. Oli hauska nähdä, miten onnistuivat löytämään kauniita pukuja halvalla, yleensähän ihmisillä oli niissä rahaa vain vähän käytettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi en? Sympaattinen ohjelma, kivoja hääpukuja, persoonalliset ja sydämelliset omistajat liikkeessä, asiakkaatkin mukavan oloisia ja uskomatonta miten heistä saadaan niinkin hyvän näköisiä ja ihana nähdä ihmisen hehkuvan onnesta.
Juuri noin. Välillä oli tippa silmässä, kun koko ikänsä painonsa kanssa tapellut ihminen uskalsi lopulta katsoa peiliin ja nähdä itsensä säteilevänä. Muistan monen nimen ja naaman, ja aivan erityisesti jäi mieleen 16-vuotias tyttö, joka tuli äidin ja isän kanssa ostamaan tanssiaispukua ja näytti luokkansa tyttöjen rivissä upealta. Myös ihan toisenlainen morsian jäi mieleen: se skottinainen, joka käveli säkkipillinsoittajan kanssa lenkin kaupungin pääkadulla ennen kirkkoon menoa. Ja joka ikinen morsian on näyttänyt ihanalta.
Varjopuolikin on: joskus katselin ohjelmaa otsa rypyssä ja ajattelin, että siinä sinäkin itkua tuherrat, vaikka olet löytänyt miehen/naisen, joka haluaa viettää kanssasi loppuikänsä, eikä minua kukaan ole huolinut. Mutta kaikesta huolimatta ihania morsiamia, joiden puolesta on kiva olla iloinen.
Nro 10
On sellaista nättiä, keveää iloista taustajuttua mikä voi olla päällä jos samaan aikaan tekee jotain muuta.
Minä, jos ei tule parempaa. Teen käsitöitä samalla. En tykkää niin morsmaikuiata, mutta puvuista. Olen opistotasoinen suunnittelija, 55 v.
Katsoin kun haaveilin häistä ja hääpuvuista. Enää en jaksa. Mutta jos syön ja avaan telkkarin, ja sieltä ei tule muutakaan niin katson syödessä. En aina jaksa miettiä mitä katsoisin jostain Netflixistä ja etsiä sitä. Joskus turha neutraali hömppä taustalla on ok. Ennen vanhaan saatoin istua pöydässä ja lukea maitopurkin kylkeä. Sitten tuli kännykkä. Tänä päivänä yritän mieluummin katsoa telkkaria kun syön.
Samaa olen ihmetellyt.