Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Millainen ihminen katsoo niitä Haluan morsiuspuvun -ohjelmia? Ja miksi?
08.02.2021 |
Olen pari kertaa katsonut pätkän sieltä, toisen täältä ja usein morsiamet ovat kovin epäesteettisiä tatuointeineen. Muutenkin minusta tylsä ajatus katsoa, kun joku sovittaa pukua. Eli miksi katsotte?
Kommentit (22)
Minä katson! Todellakin kiinnostaa, jos telkka ja kanava on silloin auki (on auki suht harvoin). Olen visuaalinen ja kiinnostunut yksityiskohdista, liippaa läheltä omiakin ammatteja. Ihan visuaalisen nautinnon ja pukujen leikkausten vuoksi katson. Mitään tatuointeja en katso enkä muista nähneeni. Katson vain jenkkien Say yes to the dress, brittiversio yms. on kuraa. En ole itse ollut koskaan naimisissa enkä unelmoi sellaisesta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Joskus jos yöllä valvon niin saatan katsoa, kun yleensä ei oikein mitään muutakaan katsottavaa tule. Vaikka kyllä ihmetyttää, että ihan sarjaksi asti riittää näitä. Miten löytävät niitä osallistujia, ja kuka oikeasti tekee noin suuren numeron puvusta ja puoli sukua vielä mukana. Eikä edes kunnolla näytetä sitä pukua kokonaisuutena, kuvataan kasvoja tai niitä taustajoukkoja, puku on sivuosassa, jos hetki näytetään mutta kuva ei pysähdy pukuun.