Oletteko käyneet korona-aikaan hammaslääkärissä?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kertaa hammaslääkärissä ja kerran suuhygienistillä. Ovat kyllä erittäin hyvin suojautuneita. Enemmän arveluttaa kaupassa käynti kun siellä on vieläkin näitä ”minähän en maskia käytä, kun ei ole pakko” -tyyppejä.
Maski ei vaikuta mitenkään tartuntojen leviämiseen joten kun näet maskittoman niin katson itseäsi älykkäämpää ihmistä. Vähän kunnioitusta.
Korona-aika tai ei, en kävisi hammaslääkärillä, joka ei käyttäisi maskia siinä operoidessaan naamani yllä.
Kävin syksyllä yksityisellä. Kova särky eli oli pakko mennä. Isot tilat. Hygieenistä hommaa. Asiakaspalvelukin oli lasin takana.
Olen käynyt kahdesti. Mulla irtosi kevytsilta, joka vaihdettiin uuteen. Toinen lapsi on käynyt kahdesti oikomishoidon tiimoilta, toinen on menossa nyt maaliskuussa.
Olen viitisen kertaa, sattui pieni tapaturma jonka takia on oli pakko. Smaan syssyyn on sitten hoidettu hygienistukäynnit, tarkastus ja muita rutiinijuttuja,
En ole saanut tartuntaa, henkilökunta on hyvin suojatuneita, odotustilassa vain yksi kerrallaan, vastaanottohuoneet tuuletetaan ja pinnat desinfioidaan potilaiden välillä.
Asun Lontoossa.
Olen käynyt korona-aikana kahdesti suuhygienistillä ja hammaslääkärillä useamman kerran.
Suojaukset henkilökunnalla hyvät. Ennen hoitotoimia kloori- vai mikä lie -purskuttelu.
Ei ole tullut koronaa, mutta hammastilanne on taas reilassa.