Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ootteko tilaneet fiksuruoka verkkokaupasta?

Vierailija
08.02.2021 |

Säästääkö siinä vai onko huijausta? miten isoissa lootissa tulevat, jaksaako naisihminen kantaa pakettiautomaatista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova urakka verrata kilohintaa, kun lähtöhinnat näyttävät aika korkeilta. Pidän kuitenkin hyvänä ajatuksena käyttää hävikkiruokaa. En ole tilannut, mutta kiinnostusta saattaa olla.

Vierailija
2/5 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se olisi huijausta? Kai nyt jokainen järkevä vertailee hintoja, itse olen sieltä tilannut - ja säästänyt kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut. En tiedä onko huijausta, pirun halvalta vaikutti ja tilasin, en verrannut hintoja. Jaksoin kantaa 2 laatikkoa suklaata, riippuu tietty mitä tilaat ja kuinka paljon.

Vierailija
4/5 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu siitä, että mitä ostat, ostatko tarpeeseen vain huvikseen. Itse ostan silloin kun tietyt harvinaiset käyttämäni tuotteet ovat hyvässä alennuksessa. laatikko voi painaa noin 20 kg, joten kyllä siinä on kantamista.

Vierailija
5/5 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta se on aika kallis. Olen parempiakin löytöjä tehnyt.

Vakiokokoiset laatikot on olleet, tilaan niin että postikulut jää pois, ei oikein tule säästöä muuten.

2 ihmistä meillä hakee, toinen taluttaa pyörää ja toinen pitelee tarakalla pakettia.