Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko käyneet korona-aikaan hammaslääkärissä?

Vierailija
08.02.2021 |

Tuliko tartuntaa?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä parikymmentä kertaa lapsen ja omilla asioilla, lisäksi yksityisellä pari kertaa puhdistuksessa ja valkaisussa. Viimeksi tänään käytiin hammaslääkärissä ja ei ole tullut. Olisiko pitänyt:D

Vierailija
2/25 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt. Ajattelin odottaa ainakin ensi syksyyn. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukokuussa kävin yksityisellä hammaslääkärissä koska oma varattu aika kunnalliselle oli jo 2 pvä päässä mutta siirtyi syyskuulle. Ehkä joku lähipäivä käyn poistamassa hammaskivet.

Vierailija
4/25 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa hammaslääkärissä ja kerran suuhygienistillä. Ovat kyllä erittäin hyvin suojautuneita. Enemmän arveluttaa kaupassa käynti kun siellä on vieläkin näitä ”minähän en maskia käytä, kun ei ole pakko” -tyyppejä.

Vierailija
5/25 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kaksi kertaa. En aio lopettaa normaalia terveydenhoitoa tartunnan pelon takia.

Vierailija
6/25 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt. Yksityinen lääkäriasema. Toimi siten, että vain yksi lääkäri paikalla omine asiakkaineen per päivä. Odotustilassa olin siis ainoana, ja kaikilla maskit tai visiiri päässään. Itselläni myös maski.

Ei tartuntoja, eikä ennen minuakaan kenelläkään todettu. 

Vierailija
7/25 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kerran. Ja toista kertaa menossa maaliskuussa.

Kyllä hammaslääkärillä ja - hoitajalla oli maskit ja visiirit.

Vierailija
8/25 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin yksityisellä kesällä, kun tautitilanne oli rauhallisempi.

Vierailija
9/25 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja ei siellä odotushuoneessa ollut muita kun odotin.

Ihan terveyskeskuksessa siis kävin.

Vierailija
10/25 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viime keväällä/kesällä ja tällä viikolla on pakko mennä. Käyn yksityisellä, tosin Helsingin keskustassa ja joudun matkaamaan paikallisjunalla sinne päästäkseni. En ole erityisen huolissani. 

Onhan se mahdollista, että olen koronan oireettomana sairastanut. 

Vierailija
11/25 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kertaa hammaslääkärissä ja kerran suuhygienistillä. Ovat kyllä erittäin hyvin suojautuneita. Enemmän arveluttaa kaupassa käynti kun siellä on vieläkin näitä ”minähän en maskia käytä, kun ei ole pakko” -tyyppejä.

Maski ei vaikuta mitenkään tartuntojen leviämiseen joten kun näet maskittoman niin katson itseäsi älykkäämpää ihmistä. Vähän kunnioitusta.

Vierailija
12/25 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Mielummin tarkastus ja korona nyt kuin juurihoito tai hampaanpoisto vuoden päästä.

Vierailija
13/25 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan normaalisti. Ei tullut, niin kuin ei ole tullut mistään muualtakaan. Suurimmin en ole mitään varonut ja maskia en käytä.

Vierailija
14/25 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt, ei täällä Espoossa ole edes mahdollista varata aikaa tarkastukseen tai vaikka hammaskiven poistoon.

Yksityiselle toki pääsisi.

Vierailija
15/25 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin menemään Helsingin kirurgiseen sairaalaan jossa on järjestetty akuutti 'koronahammashoito' minulla oli siis oireita jotka olisivat voineet olla myös koronan oireita, joten koronapositiivisena minua kohdeltiin. No nega oli.

Vierailija
16/25 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lykkäsin viime keväänä käyntiä hamaan tulevaisuuteen. Syksyllä olikin sitten pakko lähteä päivystykseen ja näkyvä hammas poistettiin. Sen jälkeen on täytynyt käydä kahdesti ja kesällä aloitetaan keinojuuriprojekti. Koronaa en ainakaan tietääkseni ole sairastanut.

Vierailija
17/25 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt monta kertaa juurihoidon takia, julkisella. En ollut edes huolissani mahdollisesta tartunnasta, miksi olisi pitänyt? Tarttuuko se sieltä herkemmin kuin jostain muualta? Ja ei tullut oireita.

Vierailija
18/25 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja ei siellä odotushuoneessa ollut muita kun odotin.

Ihan terveyskeskuksessa siis kävin.

USAssa pitaa istua omassa autossa ja soittavat sitten kun voi tulla sisalle. Laakarissa sama kaytanto,  saattaja istuu omassa autossaan odottamassa.

Vierailija
19/25 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokakuussa kävin. Maskit oli hml ja hoitajalla, eikös niillä aina ole? Mun piti purskutella suu jodiliuoksella, joka sylkäistiin tietysti pois. Käynnin jälkeen tuli viikoksi paikkaa vaihtava hermokipu, mistä lie johtui, sattumaa kai. Iloinen olin kun kävin, saa olla ainakin vuoden huoletta.

Vierailija
20/25 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko oli käydä