Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaksi pyykinpesuainetta sekaisin

Vierailija
08.02.2021 |

Mitä tapahtuu jos laittaa pyykinpesukoneeseen kahta pyykinpesujauhetta, kun toisessa purkissa on vähän jäljellä ja toinen pitää avata joka on eri merkkiä. Voiko se estää pyykin puhtaaksi tulon, tulee kemiallinen väärä reaktio vai pesee hyvin? Kiitos.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatteleppa itse. Kone varmaankin räjähtää 😜

Vierailija
2/9 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ne niin kovin erilaisia ole keskenään? Nestemäistä pesuainetta ainakin voi ihan hyvin sekoittaa: itse teen niin, että saan haluamani tuoksun pyykkiin ja puhdasta on tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole täysin mahdotonta jos toisessa on valkaisuainetta ja toisessa jotain sen kanssa reagoivaa.

Vierailija
4/9 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kokeile. Jämä aineet voi käyttää vaikka käsinpestessä liivejäym.

Kätevää on myös käyttää vaan yhtä merkkiä

Vierailija
5/9 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus näitä kysymyksiä. Kuten joku tuossa totesi, kone varmasti räjähtää...

Vierailija
6/9 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole täysin mahdotonta jos toisessa on valkaisuainetta ja toisessa jotain sen kanssa reagoivaa.

Miksi sitten tahranpoistoaineita voi käyttää muun merkkisten pyykinpesuaineiden kanssa?

Vierailija
7/9 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jeesus näitä kysymyksiä. Kuten joku tuossa totesi, kone varmasti räjähtää...

Kyse ei ole räjähdyksestä. Vaan selvästi tuolla lukee että VOIKO tulla joku kemiallinen reaktio ettei aineet enää pese pyykkiä, pilaa pyykin tai muu vastaava. 

Vierailija
8/9 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole räjähdyksestä. Vaan selvästi tuolla lukee että VOIKO tulla joku kemiallinen reaktio ettei aineet enää pese pyykkiä, pilaa pyykin tai muu vastaava. 

Ei tule kemiallista reaktiota näillä koti-bioluvileilla ja omoilla.

Vierailija
9/9 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule kemiallista reaktiota näillä koti-bioluvileilla ja omoilla.

Entä jos ne sisältävät toisistaan poikkeavia ainesosia tai eri määrän eri ainesosia?