Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin työpäivä kotona, yksin lenkille, yksin kattoo telkkua..

Vierailija
08.02.2021 |

Yksin nukkumaan.

Yksinyksinyksinyksin 😭

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä itseä lohduttaa on, että tämä on väliaikaista. Korona loppuu kyllä jossain vaiheessa.

Kullakin on koronassa omat haasteensa, toisilla se on yksinäisyys, toisilla liika yhdessäolo perheen kanssa. On toki niitäkin jotka tästä nauttivat, kun saavat vihdoin olla koko ajan yksin ilman kenenkään kyseenalaistamista.

Ymmärrystä ihmiset toisten kokemuksiin, eikä tuomitsemista ja vähättelyä.

Vierailija
22/28 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa kuvitella maailmaa muutenkaan kuin yksin ympäri vuorokauden päivästä toiseen, vuodesta toiseen, vuosikymmenestä toiuseen jo yli koko tämä vuosituhat. 

42v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin kissan tai koiran.

Vierailija
24/28 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset valittaa yksinäisyydestä usein mutta kun menet mihin tahansa nettideittiin niin tuntuu että naisille ei seura kelpaa ollenkaan..

Vierailija
25/28 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin oon mä vain, suru on seuranain, sitä laulaa yksinäinen sydämeni saa.. eikä muutosta tiedossa.

Montakohan kohtaloystävää on tässä maassa.

Vierailija
26/28 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Kohta ollut vuoden yksin kotona. On täys ihme että olen vielä täysissä järjissäni. Tosin välillä epäilen sitäkin, mistäs sitä ite tietää jos on seonnu, mut ei vaan tajuu sitä. Kyllä se varmaan pikkuhiljaa on myönnettävä itelleen, että alan olemaan aika masentunut. Perheelliset ystävät ei ymmärrä yhtään tätä. Haluaisin vaan kadota maapallolta. t: sinkkunainen

Vuosi menee vielä helposti. 5v jälkeen on jo tottumaan tähän yksin oloon.

M38

Vierailija
27/28 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en osaa kuvitella maailmaa muutenkaan kuin yksin ympäri vuorokauden päivästä toiseen, vuodesta toiseen, vuosikymmenestä toiuseen jo yli koko tämä vuosituhat. 

42v

Mitä teit parikymppisenä? Entä kolmekymppisenä? Miksi jäit yksin?

Asutko ihmisten ilmoilla?

Vierailija
28/28 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ja elän yksin. En kuitenkaan valita, koska en tunne itseäni yksinäiseksi. Mielestäni on kyllä vähän itsestä kiinni, jos jää surkuttelemaan omaa oloaan eikä tee asialle mitään. Elämäntilanteesta riippuen voi kyllä - normaalitilanteessa - hakeutua ihmisten ilmoille. Lähes joka paikkakunnalla on harrastepiirejä, vapaaehtoistyötä tekeviä järjestöjä, liikuntaryhmiä jne jne, joissa voi tavata ihmisiä ja saada jopa uusia ystäviä. Monet näistä ovat ilmaisiakin, joten ei voi olla edes rahasta kiinni. Kotoa ei kyllä yleensä kukaan tule hakemaan, joten liikkeelle sieltä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi