Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä juttu on tuo jatkuva askartelu Satuhäissä?

Vierailija
08.02.2021 |

Tässä vanhoja jaksoja katsoessa alkaa ihmetyttää. Todellako häihin askarrellaan kaikki itse? Miksi, tuleeko hienompia vai rahan takia? En ikinä jaksaisi tuollaista nypertelyä ja näpertelyä, mutta oonkin vanhapiika.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häitä suunnitellessa kuvittelee, että sillä on suurikin merkitys, että kaikki kutsukorteista ohjelmaan, pöytäkarttoihin, ruokalistaan ja ties mihin asti on samaa tyyliä. Siksi on niin pirun tärkeää askarrella. Suurin osa huomaa häiden jälkeen ettei sillä mitään väliä ollutkaan, ja kiitoskortit tilataan valmiina Ifolorilta :D

Vierailija
2/17 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häitä suunnitellessa kuvittelee, että sillä on suurikin merkitys, että kaikki kutsukorteista ohjelmaan, pöytäkarttoihin, ruokalistaan ja ties mihin asti on samaa tyyliä. Siksi on niin pirun tärkeää askarrella. Suurin osa huomaa häiden jälkeen ettei sillä mitään väliä ollutkaan, ja kiitoskortit tilataan valmiina Ifolorilta :D

Tämänkin voi hoitaa helpommin:Valitsee tyyliksi jotain yksinkertaista ja selkeää, niin ei tarvitse hirveästi askarrella. Valkoinen väri on aliarvostettu, helppo pysyä teemavärissä, kun tavallinen printteripaperi on suoraan teemaan sopiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut todella monissa häissä ja yksistäkään en muista, millaiset askartelut siellä oli. Ja olihan niissä. Lähinnä muistaa sen, mikä stressi morsiamilla oli monta kuukautta ennen häitä. Ja ihan turhaan.

Vierailija
4/17 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niin, kamala määrä jonninjoutavaa roskaa. Ahdistus.

Vierailija
5/17 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko vaikka morsianten halu askarrella? Mitä pahaa siinä on?

Vierailija
6/17 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että saadaan kaasoporukalle turhaa stressiä :) No ei, minusta oli kaasona ihan hauska askarrella. Huvitti kyllä vähän teemavärit sun muut, tuskin niitä kukaan häissä edes huomasi.

Koristelu yleisesti ottaen on minusta kivaa, tykkään laittaa juhlapaikan juhlavaksi. Näpertelykin on ihan kivaa, jos ei ole kauhea kiire. En kyllä pakottaisi siihen sellaisia ihmisiä, jotka eivät tykkää, mieluummin tekisin itse kaiken.

Vierailija
7/17 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä just mietin, että onko kaikki pahvisydämet, hääkarkit, kuvakollaasit ja muut näperrykset vaivan arvoisia. Miten nuo sukulaiset jaksaa tuota kaikkea? Tuskin on tunnelma jostain sävy sävyyn häätikkarista kiinni.

Vierailija
8/17 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tekeminen voi olla ekologisempaa. Riippuu tietysti mistä ja millaisia tarvikkeita hankkii.

Vierailija
9/17 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ilmeisesti vanhapiika, koska ei osaa nähdä asioita muualta kuin omasta näkökulmasta. "Koska minä en tykkää askartelusta, teen numeron siitä, että joku toinen tykkää"

Vierailija
10/17 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En askarrellut paskarrellut mitään omiin häihini. Ei niin tehnyt sulhanenkaan, joten miksi minun olisi pitänyt?

Vierailija
11/17 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että saadaan kaasoporukalle turhaa stressiä :) No ei, minusta oli kaasona ihan hauska askarrella. Huvitti kyllä vähän teemavärit sun muut, tuskin niitä kukaan häissä edes huomasi.

Koristelu yleisesti ottaen on minusta kivaa, tykkään laittaa juhlapaikan juhlavaksi. Näpertelykin on ihan kivaa, jos ei ole kauhea kiire. En kyllä pakottaisi siihen sellaisia ihmisiä, jotka eivät tykkää, mieluummin tekisin itse kaiken.

Joskus kangaskaupassa oli edellä kassajonossa yksi morsian. Hän melkein itki, kun ei löytänyt juuri oikean sävyistä satiininauhaa hääaskarteluihinsa. Kun kangaskaupassa ei oltu tajuttu ottaa valikoimaan samaa viininpunaista sävyä kuin askartelukaupan kartonki, niin meni sitten teemavärit ihan perseelleen, kuten hän kaasolle (?) totesi.

Vierailija
12/17 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko, mutta ehkä he haluavat? Itsekin tykkään askarrella, mutta ymmärrän, että kaikki ei. Ihan niin kuin se, että kaikki ei näe järkeä katsoa jotain vanhoja Satuhäitä ja silti sä ap katsot.

Vierailija
13/17 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin askartelin ja ihan turhaan, 19v myöhemmin erottiin. Nyt jos menisin vielä naimisiin niin se tapahtuisi kahdestaan ehkä jossain ulkona tunturin laella, siitä johonkin sitten syömään hyvin ja ilta ihan vaan kaksin jossain kivassa mökissä. Näin se mieli muuttuu.

Vierailija
14/17 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kahden vuoden kuluttua mietitään minkä väriselle tulostetaan eropaperit.

Vierailija
15/17 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko uusia jaksoja?

Vierailija
16/17 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kukaan vieras muistakaan, mitä siellä oli, mutta hääparille juhla on elämän käännepiste ja kaikki kaikessa. Pitääkö siitä nyt vitt...lla. Antakaa ny toisten nauttia. Kannattaako sitä toisten onnea kadehtia.

Vierailija
17/17 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaasona olleet: kertokaa mitä kaikkea olette päässeet askartelemaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi