Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksin työpäivä kotona, yksin lenkille, yksin kattoo telkkua..

Vierailija
08.02.2021 |

Yksin nukkumaan.

Yksinyksinyksinyksin 😭

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataa Tinder

Vierailija
2/28 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😢😭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiltu. Siltikin yksin ☹️

Vierailija
4/28 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene johonkin lenkkiporukkaan mukaan! Löytyykö paikkakunnalta?

Vierailija
5/28 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa taivaalliselta.

Vierailija
6/28 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Kohta ollut vuoden yksin kotona. On täys ihme että olen vielä täysissä järjissäni. Tosin välillä epäilen sitäkin, mistäs sitä ite tietää jos on seonnu, mut ei vaan tajuu sitä. Kyllä se varmaan pikkuhiljaa on myönnettävä itelleen, että alan olemaan aika masentunut. Perheelliset ystävät ei ymmärrä yhtään tätä. Haluaisin vaan kadota maapallolta. t: sinkkunainen

Vierailija
7/28 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän.

Mutta yksinolossa on se hyvä puoli että oppii tuntemaan itsensä tosi hyvin. Ja sitten tulee vaihe elämässä että on perhe etkä saa ikinä olla sekuntiakaan yksin :))

Ala nyt jo suunnitella jotain ryhmässä tapahtuvaa matkaa tai harrastusta, kun rajoitukset poistuvat olet taas seurassa niin paljon kuin jaksat. Ota lemmikki.

Vierailija
8/28 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko käydä välillä toimistolla töissä? Itse käyn 1-2 päivää viikossa ihan vaan että tulee vähän vaihtelua ja kiva nähdä edes muutamaa työkaveria livenä. Hiljaistahan sielläkin on. Ja mahtavaa saada lounaaksi jonkun muun laittamaa ruokaa.

Vierailija
9/28 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa taivaalliselta.

Hetken aikaa kyllä. Mutta päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodestakin toiseen.. Ei paljoa enää naurata.

Vierailija
10/28 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä silittelin aamulla naisystävän kaunista pyllyä.

Vierailija
11/28 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Kohta ollut vuoden yksin kotona. On täys ihme että olen vielä täysissä järjissäni. Tosin välillä epäilen sitäkin, mistäs sitä ite tietää jos on seonnu, mut ei vaan tajuu sitä. Kyllä se varmaan pikkuhiljaa on myönnettävä itelleen, että alan olemaan aika masentunut. Perheelliset ystävät ei ymmärrä yhtään tätä. Haluaisin vaan kadota maapallolta. t: sinkkunainen

Mutta tiedätkö puolet niistä perheellisistä on tulossa hulluksi koska ne on nyt vuoden törmäilleet toisiinsa himassa ja kotikouluttaneet känkyräisiä lapsiaan.

Olin tosi yksinäinen ennen kuin tapasin mieheni, muistan kyllä vielä nämä ajat. Kyllä tapaat vielä sen oman oikean ihmisen, ajat on vaan nyt tosi rasittavat vielä muutaman kuukauden.

Vierailija
12/28 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet tehnyt muuttaaksesi asiaa? Siis muuta kuin valittanut.

Vierailija
13/28 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voit syyttää koronaa omasta asenteesta / saamattomuudestasi.

Vierailija
14/28 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalotovereita! Itsekin olen ollut kaikki vapaa-ajat yksin jo vuoden. Jatkan silti korona-ohjeistusten noudattamista ja odotan rokotetta ja elämän normalisoitumista. Sitten laitan korkkarit kattoon.

Niin epätoivoisen yksinäinen en kumminkaan ole, että Tinderiin sortuisin.

Vierailija
15/28 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on sentään työ. Mulla ei ole edes sitä:(. Mä olen hirveän katkeroitunut ja masentunut kun mulla ei ole töitä. Mutta sulle ap, yritä ajatella, että tämä etätyövaihe loppuu joskus ja pääset taas "ihmisten ilmoille", eli sinne työpaikalle. 

Vierailija
16/28 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestanne yksinäiset. Ja samalla hiukan kade, näin perheellisenä etätyöläisenä joka ei muista koska olisi viimeksi ollut kahta tuntia kauempaa yksin. Jokaista tämä koettelee omalla tavallaan, mutta joku päivä vielä päästään elämään muuallakin kuin kotona!

Vierailija
17/28 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko käydä välillä toimistolla töissä? Itse käyn 1-2 päivää viikossa ihan vaan että tulee vähän vaihtelua ja kiva nähdä edes muutamaa työkaveria livenä. Hiljaistahan sielläkin on. Ja mahtavaa saada lounaaksi jonkun muun laittamaa ruokaa.

Se ei oikein ole toivottavaa

Vierailija
18/28 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olet tehnyt muuttaaksesi asiaa? Siis muuta kuin valittanut.

Kysynyt tuttuja joskus ulos ( joskus lähtevät) ja roikkunut tuntitolkulla kaikensortin deittipalveluissa, joissa varatut tai hyvin nuoret pojat etsivät vaan pa*oseuraa.

Vierailija
19/28 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on sentään työ. Mulla ei ole edes sitä:(. Mä olen hirveän katkeroitunut ja masentunut kun mulla ei ole töitä. Mutta sulle ap, yritä ajatella, että tämä etätyövaihe loppuu joskus ja pääset taas "ihmisten ilmoille", eli sinne työpaikalle. 

Voimia sullekin! Toivottavasti lykästää työnhaussa 👍

Vierailija
20/28 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olisi asiallinen kunnollinen deittipalvelu 26 miehelle varsinais- Suomesta? Ei mitää tinderia, kiitos