Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hoiva-avustajan työ ihan ok, sellaista mitä voi tehdä ihan vaan rahan takia?

Vierailija
08.02.2021 |

Vai pitääkö siihenkin olla jotenkin "kutsumus" ja olla joku hirveän hoivaviettinen enkeli-ihminen?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miun mielestä hoivarin pitää tykätä työstään,se vaikuttaa paikan ilmapiiriin jos tekee hälläväliä tyyliin.

Ja kyllä luonteella on iso merkitys,täytyy aidosti välittää

Vierailija
22/23 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoivarin koulutus on noin vuoden jossa 3 lähihoitajan opintojen osiota ja 3 näyttöä.

Olen tehnyt ilman koulutusta reilu vuoden välillistä ja välitöntä työtä,työtä on paljon vastuualueena työvaatteet+ kaikki puhdas pyykki tilaukset.

Ihan olen mukana hoidoissa,kaverina haavahoidoissa,saattohoidossa.....

Nyt aloitan oppisopimuksella hoivari opinnot että miut voidaan vakinaistaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskisi pitkällä tikullakaan siihen ammattiin. Olen saanut laitoshuoltajan ja lähihoitajan koulutuksen ja kokeillut parissa paikassa hoiva-avustajan työtä.

Joissakin paikoissa hoiva-avustaja on pääasiassa siivooja ja lopun aikaa päivästä hän on hoitaja.

Toisissa paikoissa hän on kokoaikaisesti hoitaja, sillä erotuksella, että joidenkin lääkkeiden antaminen on rajattu hänen tehtävistään ulos.

Käytännössä hoiva-avustaja on siis siivooja, hoitajien ja hoidettavien avustaja, sekä hoitaja, hoiva-avustajan pienellä palkalla.